{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Hyldest til mine drenge ! {{forumTopicSubject}}

Nu er det jo snart noget siden jeg har fortalt lidt om hvordan det går !

*gg* Karin siger jeg har valgt den aller grimmeste hvalp i hele kuldet !
Og jeg siger hun taler som hun har forstand til ! Man skal jo ikke kæfte højere op, end kæberne også kan lukkes sammen igen.. veller ? *gg*
Men han er ALT jeg kunne forvente af en hund !
Og lidt til ! *s*
Han er den fedeste hund at træne med, ikke behagsyg, men fatter pointen hurtigt, og ind i mellem når han prøver, at tage røven på mig -får han balle, andre gange syntes jeg det er så hammer charmerende, at jeg ikke kan lade være med at le ! *ss*
Han er rimelig dæklydig, både med håndsignal, fløjte og et verbalt dæk ! *s* Og det er det aller vigtigeste på en mark !
Og så er han morens aller aller bedste ynglingshæmoride ! Han er ikke glad for at vige for mange skridt fra mig ! Ja, -og jeg falder jo pladask for det *g* men han skal nu snart til at lære at løbe længere væk fra mig, ellers dutter det jo ikke på marken *s*
I går lagde jeg spor til ham for første gang.. (har bevidst ikke gjort det tidligere, da han ,helst ikke skal lære at gå med snuden i jorden *s*.. OG han gjorde det sgu ! 3 x og til sidst var det op over bede,og med knæk og det hele.. jap ! Vi var ikke til at skyde igennem !

Han er faantastiisk !

Og Agge er bare den allerbedste Onkel Agge i hele verden ! -Det ved alle der har set de 2 drenge sammen !

Så selvom at Agge har skullet tidligt på "pension" så tjener han i sandelighed et formål.. !!
Han er den bedste medopdrager man overhovedet kunne ønske sig !
Så hvis en hund ikke lige lever op til "forventningerne" så kan deres liv godt bruges fornuftigt og formålstjeneligt alligevel ! *s*

Vi er jo flyttet "u å æ land" og kæft hvor er det bare den bedste dispisition jeg længe har gjort ! *s* Det er så dejligt, at se at drengene er glade for at være her.. Ikke langt til skov og strand jow jow der er så dejligt her på landet !

Begge drenge har det godt, og efter en lang dag er det bare fedt at flyde i sofaen, med en hund i hver ende ! *g*
Men det bedste er nu, at de begge er dynetæmmede, så de ligger under dynen, i allefald indtil jeg er faldet i søvn *gg*

Ja jeg kan jo kun sige et:

Drenge ! Jeg elsker jer !

/Moster.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyldest til mine drenge !
Kommentér på:
Hyldest til mine drenge !

Annonce