Hyldest til mine drenge ! {{forumTopicSubject}}
Nu er det jo snart noget siden jeg har fortalt lidt om hvordan det går !
*gg* Karin siger jeg har valgt den aller grimmeste hvalp i hele kuldet !
Og jeg siger hun taler som hun har forstand til ! Man skal jo ikke kæfte højere op, end kæberne også kan lukkes sammen igen.. veller ? *gg*
Men han er ALT jeg kunne forvente af en hund !
Og lidt til ! *s*
Han er den fedeste hund at træne med, ikke behagsyg, men fatter pointen hurtigt, og ind i mellem når han prøver, at tage røven på mig -får han balle, andre gange syntes jeg det er så hammer charmerende, at jeg ikke kan lade være med at le ! *ss*
Han er rimelig dæklydig, både med håndsignal, fløjte og et verbalt dæk ! *s* Og det er det aller vigtigeste på en mark !
Og så er han morens aller aller bedste ynglingshæmoride ! Han er ikke glad for at vige for mange skridt fra mig ! Ja, -og jeg falder jo pladask for det *g* men han skal nu snart til at lære at løbe længere væk fra mig, ellers dutter det jo ikke på marken *s*
I går lagde jeg spor til ham for første gang.. (har bevidst ikke gjort det tidligere, da han ,helst ikke skal lære at gå med snuden i jorden *s*.. OG han gjorde det sgu ! 3 x og til sidst var det op over bede,og med knæk og det hele.. jap ! Vi var ikke til at skyde igennem !
Han er faantastiisk !
Og Agge er bare den allerbedste Onkel Agge i hele verden ! -Det ved alle der har set de 2 drenge sammen !
Så selvom at Agge har skullet tidligt på "pension" så tjener han i sandelighed et formål.. !!
Han er den bedste medopdrager man overhovedet kunne ønske sig !
Så hvis en hund ikke lige lever op til "forventningerne" så kan deres liv godt bruges fornuftigt og formålstjeneligt alligevel ! *s*
Vi er jo flyttet "u å æ land" og kæft hvor er det bare den bedste dispisition jeg længe har gjort ! *s* Det er så dejligt, at se at drengene er glade for at være her.. Ikke langt til skov og strand jow jow der er så dejligt her på landet !
Begge drenge har det godt, og efter en lang dag er det bare fedt at flyde i sofaen, med en hund i hver ende ! *g*
Men det bedste er nu, at de begge er dynetæmmede, så de ligger under dynen, i allefald indtil jeg er faldet i søvn *gg*
Ja jeg kan jo kun sige et:
Drenge ! Jeg elsker jer !
/Moster.
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
maj 2005
Følger: 77 Følgere: 77 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 1.634
jun 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 3.577
Og jap Gitte-pigen.. Dengser er lige hvad de er !
Glæder mig også til at se dig !
Knus
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
jun 2005
TAk Chimp.. Se alle hun ved hvad godt er ! *gg*
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Ej, hvor er det bare godt, at høre hvor godt det går med dem, og hvor dygtig Agge er :o)
Alt for mange begynder at træne spor alt for tidligt, for deres hund skal fandeme bare være den bedste hurtigst muligt, så hvor er det skønt, at høre at du har ventet, og ikke mindst, at det var rigtigt gjort.
Og hvad Agge angår, så ved jeg jo præcis, hvor godt, det er at have en ældre hund som medopdrager ;o)
Gilbert er også guld værd i Binkas opdragelse, for han kan være klar med en skideballe langt hurtigere end nogen af os mennesker kan nå det, og ikke mindst, så er det også sjovt, at se, at så snart Binka har forstået, at det der, hun gjorde, det var altså forkert, SÅ får hun straks et slik på snuden af Gilbert.
Så stort tillykke med successen med vovserne :o)
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Nu er jeg endnu mere overbevist om at en hund nr. 2 ikke vil skade Mille ;o)
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
Det lyder bare som om i tre har det som blommen i et æg!
Knus
jun 2005
Rikke.. Ja for mig og "os" har det været dejligt at få en "flok" på 2.. De nyder virkelig hinandens selskab *s*
Nicola..Jap ! Som blommen i et æg, og jeg har lagt nye billeder ind af begge. Nå ! *gg*
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Måster - Du er da faldet pladask for de små
grå, hva' DEJLIGT at læse
"Dynetæmmede" - *LOOL* Dét ord havde jeg aldrig
hørt før
Kram fra mig
Hyldest til mine drenge !