{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Charlotte P
Charlotte P
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19

Betændelse i analkirtler - operation {{forumTopicSubject}}

Hej !
Jeg har en 3 år gammel coton de tulear, som nu 3 gange har haft betændelse i analkirtlerne og de skal derfor opereres væk.
Jeg efterlyser her råd/erfaringer, er der noget jeg skal være specielt opmærksom på, især efter operationen ?
Hilsen Charlotte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betændelse i analkirtler - operation
  • #1   5. dec 2009 Min Credo fik sine fjernet og jeg har været heldig, hun har ingen men af det overhovedet.

Du skal være klar over at ringmusklen kan tage skade og hunden derved kan få svært ved at holde på sin afføring.

Jeg fik et godt råd, desværre efter jeg havde fået hendes fjernet. en anden dyrlæge har god erfaring med at ligge streptocilin op i kirtlerne (det er det man bruger til at behandle yverbetændelse med) det skal gøres samtidig med en antibiotika behandling, det skulle være et rigtig godt forsøg før man fjerne dem...

• #2   5. dec 2009 Hej Charlotte. Malou fik fjernet sine i marts. En ting jeg vil sige er: sørg
    for at hun er smertedækket 110%.
    Min dyrlæge ordinerede kun til "at tage toppen" af smerterne, og det resulterede i 4 døgn på hospitalet, da hun nægtede at tisse. Den bevægelse har åbenbart frembragt smerte,og så lader man jo være......
    Pu ha, det var 4 hårde døgn, indtil hun selv begyndte at tisse igen ved hjælp af Metadonplaster.
    Men ellers er alt gået fint, og hun har ingen men overhovedet.

• Charlotte P
    Charlotte P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #3   6. dec 2009 Tusinde tak for jeres gode råd, husker at spørge ind til hvad der ordineres af smertestillende til hende. Håber alt går godt og at hun ingen men får.
    Hilsen Charlotte

Kommentér på:
Betændelse i analkirtler - operation

Annonce