{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

VIRUS / DÅRLIG MAVE?? {{forumTopicSubject}}

Er der virus med dårlig mave i omløb? Min ene hund har haft en omgang og det har taget næsten 1 uge at komme ovenpå igen, hans storesøster har også haft dårlig mave og hun bor langt fra os.
Det har kun været dårlig mave.... appetitten har ikke fejlet noget, og han har været livlig/glad nok som han plejer, og helle inegn feber.
Nu er han i bedring....:o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIRUS / DÅRLIG MAVE??
  • #1   1. dec 2009 Det kunne godt tyde på det....
    MIn hund har også dårlig mave og har haft det i 5 dage, men normal appetit og løber glad og livlig rundt!... kan ikke få det til at forsvinde har forsøgt alt muligt, så ringer til dyrlægen idag.

Øv de stakkels små kræ smiley

• #2   1. dec 2009 Min hanhund har også haft dårlig mave nogle dage. Heldigvis skal han alligevel til dyrlæge imorgen. Troede han måske havde spist et eller andet. Han er lige nu på skånekost og zoolac men det hjælper ikke det store. Han har også god appetit og løber og leger som han plejer

• #3   1. dec 2009 Min har ikke dårlig mave, men feber, opkast og voldsomme smerter i bugen smiley Han måtte indlægges på KBH dyrehospital i nat, da han sent igår aftes, selvom vi havde været til dyrlægen om dagen- smed sig ned under sofabordet og hylede, pev og lå med store øjne og tungen ude af munden smiley
    Jeg har ikke lukket et øje i nat...og sidder bare og venter på at dyrlægen ringer..De aner ike præcist hvad han fejler, men igår om dagen hos den anden dyrlæge tog de blodprøver for alle organer, da de især er nervøse for hans bugspytkirtel smiley

• #4   1. dec 2009 Tror bestemt der er noget i omløb, min den lille har haft tynd mave og har sprøjtemalet græsplænen flere dage. Jeg besluttede at rive 1½ æble til ham og give ham sammen med maden og trylle rylle som på mennesker forsvandt diareén som dug fra solen.

Hvis i kan få jeres hunde til at spise revet æble så prøv om det kan hjælpe jeres.

ps. det skal være revet.

• #5   1. dec 2009 Charlie er begyndt at vække mig om natten, da han ikke kan holde sig til vi står op kl. 05.00, hvilket han ikke plejer at gøre. Så måske er der en virus i luften

• #6   1. dec 2009 vi har også haft en smule tynd mave ,,men ikke voldsomt

• #7   1. dec 2009 Sammy har også dårlig mavse.. Og i morges kastede han op :O(

• #8   1. dec 2009 Vig bort fra mig med jeres syge hunde.......!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her er 7-9-13 ingen dårlige maver!!! Og det skal der heller ikke komme!!!! De har ikke haft dårlige maver siden jeg fældede æbletræerne i efteråret:-)

• #9   1. dec 2009 Jeg har talt med Randers dyrehospital idag, og spurgt om der er virus iøjeblikket, de sagde at der har været nogle hunde i sidste uge med dårlig mave, men det er svært at sige om det er en virus, for de har dagligt en eller flere hunde med dårlig mave.
    Idag ser det ud til at vores hanhund er kommet over det, og det tog ca. 5 dage.
    Skriv hvor i landet i er fra, så kan dem der bor i samme by være lidt på vagt med at hilse /snuse på andre hunde...:o)
    NU er det heldigvis blevet frostvejr, så der er en chance for at de bakterier der er i afførring forsvinder...:o)

• #10   2. dec 2009 har haft 2 der kastede op inat:-((

• #11   2. dec 2009 Og jeg har en med tynd mave nu!!!!!

Gang i Pro-Kolinen og så håbe det bedste:-)

Kommentér på:
VIRUS / DÅRLIG MAVE??

Annonce