Vi slap med skrækken {{forumTopicSubject}}
I får lige en sludder for en sladder !!
Syntes vi skulle tage et smut ud til indhegningen ved Utterslev Mose idag, så begge mine tøser kunne få lidt luft under ørene...er nemlig lidt svært her i byen...og med mynder kræver frihed altså en indhegning.
Har normalt udelukkende brugt den, da vi havde Lima, men tænkte at den også sagtens kunne bruges til et par mynde-tøser. så afsted drog vi.
Det var så også en total succes...Monna-tøsen piskede afsted, som skudt ud af en kanon og viste rigtig hvad hun er bygget til(glæder mig nu endnu mere til at starte med Lure Coursing til næste sæson).
Selma, tror jeg stadig vil kigge og mene at det er en selvhenter, når hun skal prøve.....og min mistanke blev ikke mindre idag, trods hun tog et par "lunte-ture" rundt et par gange.
Hun var ellers ved at lave skade på sig selv, hvilket egentlig er det, jeg ville fortælle i denne tråd.
Hun tog den nemlig for fulde gardiner ind i et hegn og fik viklet sin ene pote/ben ind i hegnet..hyl, piv og så hev hun sig løs igen, inden jeg nåede derover...det gik meget hurtigt...nøj, hvor blev jeg forskrækket, og jeg måtte jo straks undersøge poten, men den så helt fin ud og hun haltede ikke...gik kun til langsom omkring lige efter.
- så vi slap heldigvis med skrækken begge to.....
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
- Måske hun så en anden gang ikke render lige ind i hegnet .
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
maj 2009
mar 2009
- og min datter...mor mor mor....hendes ben
Tror hun har fået sat gang i dikkeren på en del idag...godt at begge hunde nu bare ligger her sammen med min mand og jeg i sofaen...sunde og raske og ikke mindst trætte...og vi slap for at tilbringe resten af dagen på dyrehospitalet.
maj 2009
Hvis hun nu ikke var kommet fri kunne hun have roddet sig helt slemt ind i det hegn.. Puha
mar 2009
Vi slap med skrækken