{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reddet hunden fra at drukne i regnvejr
  • #2   27. nov 2009 Lige lidt mht regn.. Hvor / hvordan træner i i det her vejr? Alt hvad der er af græs ligger bare under 2 cm vand! det vil jeg alligevel ikke bede hende sidde og ligge i!

• #3   27. nov 2009 vi træner ikke - og slet ikk i regn - det er for faaaarligt!

• #4   27. nov 2009 Hihi - den var sød smiley

• #5   27. nov 2009 Vi træner da stadigvæk om det så øs pis regner.

hvis det er fordi at der er 2 cm vand over græsset så finder vi da bare en tør plet på et andet underlag, eller springer sit og dæk øvelserne over, værrer er de da ikke.

Hunden dør da heller ikke af at blive våd her har den golden jeg passer lige fået en tur under bruseren (bare skylle med rent vand) da hun var møgbeskidt af muddervand hun skal lige så snart der bliver sagt dæk lægge sig, så er der en vandpyt er det bare ærgeligt, hun SKAL lægge sig hvergang.

Det bliver dog træne meget sjældent måske 2-3 gange i året og altid når vi er på vej hjem. så hun ikke skal gå mere end 2-3 min maks og være våd.
    Får hun lov rulle hun sig alligevel i vandpytterne så derfor mener jeg hun også godt kan dække i dem.

ER det på vej ud på tur bruger jeg kun stå. det duer ikke at gå en tur på 1½ time med en dyngvåd hund.
    Men ellers er der ingen kære mor her.

Så vand på jorden er ike nogen undskyldning for ikke at træne, alternativet er bare andre øvelser

Kommentér på:
reddet hunden fra at drukne i regnvejr

Annonce