966 visninger
|
Oprettet:
reddet hunden fra at drukne i regnvejr {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, så tror jeg lige jeg har reddet min hund fra at drukne i det her gyselige regnvejr.....
.......der kommer simpelthen så meget regn lige nu, at jeg er bange for at hun drukner med det underbid hun har :oP
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 646
hvis det er fordi at der er 2 cm vand over græsset så finder vi da bare en tør plet på et andet underlag, eller springer sit og dæk øvelserne over, værrer er de da ikke.
Hunden dør da heller ikke af at blive våd her har den golden jeg passer lige fået en tur under bruseren (bare skylle med rent vand) da hun var møgbeskidt af muddervand hun skal lige så snart der bliver sagt dæk lægge sig, så er der en vandpyt er det bare ærgeligt, hun SKAL lægge sig hvergang.
Det bliver dog træne meget sjældent måske 2-3 gange i året og altid når vi er på vej hjem. så hun ikke skal gå mere end 2-3 min maks og være våd.
Får hun lov rulle hun sig alligevel i vandpytterne så derfor mener jeg hun også godt kan dække i dem.
ER det på vej ud på tur bruger jeg kun stå. det duer ikke at gå en tur på 1½ time med en dyngvåd hund.
Men ellers er der ingen kære mor her.
Så vand på jorden er ike nogen undskyldning for ikke at træne, alternativet er bare andre øvelser
reddet hunden fra at drukne i regnvejr