{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Vedr. admins {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude for i dag at modtage en besked fra en administrator omkring udhænging - da jeg vil svare på, rettere gerne have at vide, hvem jeg skulle have hængt ud og derfor trykker på besvar besked - kommer jeg til følgende side med besked om at vedkommende ikke kan kontaktes enten fordi vedkommende ikke ønsker besked fra andre bruger, venner osv..

Så nu er mit spørgsmål så: hvordan kan man være admin og ikke vil modtage beskeder???

Hvordan kan det være at en admin kan sætte en bruger på filterliste??

Håber at fx admins el tidligere admins her på hg kan svare på spørgsmål.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. admins
  • #1   24. nov 2009 den har vist været oppe før,,,sjovt som man bare skal have besked og så ikke kan få lov at forsvare sig

  • #3   24. nov 2009 Det er velsagtens for at undgå at HA'erne hele tiden skal tage laaaange diskussioner med brugere der ikke vil rette sig efter reglerne.

    Og ang udhængning har jeg svært ved at tro at man ikke selv er klar over når man har hængt nogen ud -i hvert fald når det påpeges at man har gjort det. Så kan man nu i reglen godt, hvis man lige tænker sig om, komme i tanker om hvad det drejer sig om.



  • #4   24. nov 2009 hvis de ikke kan klare mosten må de lade være at være ha"er bare min mening

  • #5   24. nov 2009 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen ! Jeg er i sin tid blevet frosset uden at ane hvorfor, og der var ikke meget hjælp at hente fra HA'erne.

    Jeg synes det er vattet at man påtager sig hvervet som HA'er og så sætter brugerne på filter, når man har frosset eller uddelt advarsler, og så lade sine kollegaer hænge på den.


  • #7   24. nov 2009 Kan huske da HA posten kom, var der en del, der mente at HA skulle have en HA profil og sin egen profil... Dette kunne jeg ikke se nogen grund til dengang..

    Men må nok sige at efter funktionen filter er kommet er jeg helt enig med "Tanterne" :o)) fra dengang.....

    Kan ganske enkelt ikke være ok at en HA sætter folk på filter!!


  • #8   24. nov 2009 Det giver da ikke nogen mening...

    Jeg kan godt forstå at man som admin ikke gider sidde og have lange diskussioner med folk herinde som føler sig uretfærdigt behandlet... men en konkret grund og situation synes jeg godt man kan forklare tilbage... problemet opstår vel der, hvor folk ikke føler de har gjort noget forkert alligevel også begynder deres diskussioner... Uanset hvad - så får HAerne jo ret i sidste ende.. det er i hvertfald min opfattelse... HAernes ord er lov.. hehe smiley


  • #9   24. nov 2009 Nu var mit skrevne jo ikke = at man som HA'er ikke bør være til rådighed med hjælp når behovet er der. Men hvis den samme bruger f.eks. skriver non-stop om et allerede uddebateret emne, eller som det af og til sker -at en bruger er ubehøvlet og sviner til osv, fordi man ikke lige mener man skulle fryses e.l. ja så kan HA'eren vel, ligesom alle andre, benytte filterfunktionen.

    AT man er HA'er, betyder vel ikke at man skal ligge ryg til hvad som helst.

    Raceist -jo jo, men nu havde hun jo fået at vide at det var grundet udhængning. Og udhængning er sjældent noget man "lige kommer til", uden at man, senest når man gøres opmærksom på at man altså udhænger nogen, godt kan se det.
    Man har jo da trods alt skrevet negativt om nogen og nævnt vedkommende ved navn, eller meget udførligt beskrevet hvem vedkommende var, på en måde så denne kan genkendes. (og hvis det sidste er tilfældet, har man jo været klar over at man bevægede sig på grænsen).

    Det kan da sagtens smutte at man lige får smidt et navn med, uden at man tænker over det. Men når man gøres opmærksom på at man har udhængt nogen, er man da sjældent i tvivl om hvad det så drejede sig om.

    Ligesom man jo heller ikke er i tvivl om hvorvidt man har skrevet i en markedsannonce eller ej.

    Der hvor jeg kan se det måske kunne giver problemer, er når man fryses grundet sprogbrug. Det er jo ret meget op til fortolkning hvad man mener grimt sprogbrug er.


  • #10   24. nov 2009 pas nu på i ikke bliver frosset hele bundtet for der står vist i reglerne at man ikke må kritisere admin,men er ikke helt sikker

  • #11   24. nov 2009 Tine -kan ikke huske den præcise ordlyd, men der står noget i retning af at frysninger mm ikke må diskuteres i forum.
    Det er ikke = at man ikke må debatere HA'er-tjansen overhovedet;o)


  • #12   24. nov 2009 kkay så blev jeg så klog

  • #13   24. nov 2009 okay skulle der stå he he

  • #14   24. nov 2009 for det første så HADER jeg når folk skriver en besked til en for SÅ at sætte en på filter WTF?!? sker der for det.. Så er det sagt..

    For det andet så kan man IKKE være HA'er hvis ik man vil modtage beskeder fra brugerne.. Så er det også sagt smiley


  • #15   24. nov 2009 Hvis ens fejl er så åbenlys, så burde det heller ikke være noget problem for HA at skrive grudet din udhægning "citat" oav.

    Når man anklager eller straffer nogen for noget, så bør man også kunne fremvise beviser. Man bliver jo heller ikek dømt i samfundet uden der er fremlagt beviser. Men på det punkt er gallerierne rent diktatur.


  • #16   24. nov 2009 Kunne HA'erne måske indføre at de vedlægger et link til den tråd eller annonce man har fået advarsel for? Så burde man nemlig selv kunne regne den ud.

  • #17   24. nov 2009 Men det er da klart hvis en hjælpe admin sætter folk på filter hvis de gang på gang har modtaget en masse beskeder ang. det samme emne, og man ikke kan stoppe dette på anden vis.. De har vel ret til at sætte folk på filter på samme måde som vi andre.

  • #18   24. nov 2009 Michelle med de 3 små chier .
    Men der er vel ikke nogen grund til at sætte folk på filter, bare fordi man har straffet dem? Det svarer jo til at politiet stopper dig, og bare smider bøden ind ad vinduet og så kører deres vej.


  • #19   24. nov 2009 raceist. hvis man gang på gang har modtaget beskeder og brok osv. ville jeg da heller ikke gide blive ved med at høre på det..

  • #20   24. nov 2009 Michelle med de 3 små chier ., men så bør man heller ikke være HA'er, hvis man ikke gider udføre jobbet.

    Det kan heller ikke være i store ADMINS interesse at have folk på posten, der sender et kedeligt signal til sidens brugere= kundeservice.

    Jo flere betalende brugere der kommer, jo større krav bliver der også til siden, for man vil jo have noget for sine penge.


  • #21   24. nov 2009 Enig. Filter er fint nok, men ikke FØR brugeren rent faktisk er til gene.

  • #25   24. nov 2009 Jeg kan levende forestille mig hvad I må høre, men jeg mener stadig der er forkert at sætte folk på filter så snart man straffer dem. Så går det jo også bare videre til jer andre, der så må bruge tid på at skrive at I ikke vil kommentere en sag I ikke er inde i.

  • #26   24. nov 2009 Hvis man kigger på hvordan nogen "opfører" sig herinde, så forstår jeg godt visse mennesker får nok og benytter sig af filter....

    Der er desværre nogen som vil have ret og pensler alt ud i de mindste detajler.

    Husk nu haérne er frivillige herinde.

    Ja, de burde have en profil kun til ha-arbejde og det fungere fint på andre sider, fatter stadig ikke hvorfor man herinde skal ligge egen profil til og på den måde, måske også blive udsat for trusler (som desværre er set)


  • #27   24. nov 2009 Jeg synes nu det er helt fair at HA'erne også har den funktion..... Selvom man har valgt at bruge sin fritid på gratis at sørge for ro og orden her på siden, så behøver man ik skulle lægge ører til hvad som helst....

    HA'erne bruger jo også hundegalleri som resten af os alm brugere - til at udveksle erfaringer, få gode råd osv... Og er der brugere der konstant genere en HA'er el selv har en HA'er på filter, så er det vel kun fair at HA'erne har samme mulighed...

    Får man en advarsel el bliver frosset af en HA'er der har en på filterliste, eller som man af anden grund ik ka kontakte, så må man jo skrive til en af de andre HA'ere....


  • #29   24. nov 2009 Jeg synes heller ikke i skal ligge øre til hvad som helst... men synes ikke man skal se sig for fin til at komme med en konkret forklaring.

    Også må det heller ikke være nemt at være HA til tider.. at skulle fryse folk fordi de har sendt en sød besked til et hvalpekuld f.eks... dette kunne jeg forestille mig kunne få folk godt op af stolene, til trods for det står med store røde bogstaver.. smiley


  • #31   24. nov 2009 jamen hvis haerne ikke har pligt til at svare på pb beskeder hvor får man så hjælpen fra?

  • #33   25. nov 2009 Kan man egentlig sætte HA'erne på filter?

Kommentér på:
Vedr. admins

Annonce