{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

folk som opretter annoncer på HG ?? {{forumTopicSubject}}

Det undrer mig at folk har mulighed for at oprette annoncer hvor de sælger hvalpe her på HG, og hvor de ikke har nogle hunde oprettet og de slet ikke skriver noget om sig selv.

Har lige set en annonce med hvalpe uden stamtavle, og der er ingen oplynsinger "what so ever" om hverken forældre eller personen som har oprettet annoncen.

jeg ville ønske at der på HG højere krav til dem der opretter annoncer, for at undgå svindel.... det har vi nok af på alle salgsider....

bare et hjertesuff fra mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk som opretter annoncer på HG ??
  • #2   24. nov 2009 Enig! Og der burde også være et felt hvor man skulle notere forældrenes sundhedsresultatet, mentalttest, om de har tavle eller ej osv. Det ville gøre det nemmere at finde rundt i annoncerne.

Og der burde være et avlsmarked.

Men altså helt grundlæggende ville det ikke gøre mig noget hvis det marked blev nedlagt.

• #3   24. nov 2009 Har længe haft det sådan....undrer mig over, at folk kan være sigselv bekendt overhovedet at annoncere spec. kuld herinde uden at oprette deres hunde etc.

• #4   24. nov 2009 Det har virkelig også undret mig... Folk har hvalpe til salg... deres profil er flere år gamle... men de har INGEN hunde... Import måske??? den tanke har da nogen gange strejfet mig...

En anden ting der irriterer mig, nu vi er ved det, og der ovenover bliver nævnt evt. felter til afkrydsning for om der er stamtavle. Det er alle de blandinger og "ægte" tavleløse hunde der er oprettet under de forskellige racer. Der syntes jeg det kunne være fedt, hvis HG blev delt op, så alle racer havde 2 faner... F.eks "Kongepudler uden tavle" & "Kongepudler med tavle" - "Labrador uden tavle" & "Labrador med tavle". Så man ikke behøver sidde og lede alles krydsninger igennem, hvis man søger info om en specifik race.
    Har INTET imod blandinger - og håber ikke nogen opfanger det som et sngreb - men syntes det kunne være rart hvis de forskellige racer blev delt op.

• #5   24. nov 2009 De skulle være sådan, at hvis profilen ikke er brugt efter et vis antal dage , så bliver den slettet.

Der var også en der kunne skrive om de forbedringer i gerne vil have og lade andre give korte tilsagn, så kunne de sendes til administratoren

• #6   24. nov 2009 søge mulighederne skulle være bedre..
    "søg hund"
    og så søge indenfor alder, tavle eller ej, race, størrelse f.eks.

• #7   24. nov 2009 Det KUNNe jo også være at der er en eller to hundeejere i Dk som IKKE bruger HG .
    De får hvalpe og skal sælge dem.
    De finder diverse sider på nettet til salg af hunde: dba.dk, guloggratis.dk, dyrenettet.dk hundegalleri.dk ...

Når de alligevel har fundet frem til HG kan det være at de synes at det er et spændende og sjovt sted, og opretter så senere hen deres hund herinde...(Eller bare er herinde og lurer med i forum uden at oprette noget, det er jo ikke alle der kan li' at gøre sig bemærket online - men stadig godt kan li' at kigge på hunderelaterede steder)
    Men det tror jeg bare ikke de gør hvis folk brokker sig og er mistroiske overfor alle der ikke har oprettet deres hund !

Selvfølgelig er der brodne kar, men det er altså ikke alle der bare har en bruger uden at ha' oprettet hund, der er hundemishandler, hundehandler, svindler osv...

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #8   24. nov 2009 Alt andet lige , er det da bedre at kommende hundeejere er inde på HG hvor der findes tonsvis af nyttig viden for dem, for at finde deres nye hund. Fremfor dba og guloggratis, hvor der ingen hjælp er at hente.
    Hundegalleriet er jo andet end et forum og der kan være mange grunde til at man opretter en profil, uden at udlevere div detaljer om hund og ejer.
    Det behøver jo ikke nødvendigvis være fordi man har noget at skjule.

Kommentér på:
folk som opretter annoncer på HG ??

Annonce