{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Hvornår skal jeg bryde ind ??? {{forumTopicSubject}}

Armani (grand danois hvalp) på 5 måneder, og så min pekingeser på et års tid, leger meget sammen, men til tider blir det meget volsomt... han slæber gucci i pelsen/hovedet, benene hen af jorden, hun hyler ikke, men blir det for volsomt (hvilket jeg nu syns det ser ud til i forvejen) så blir hun mega gal og flyver på ham, så han hyler... armani er jo kæmpe stor i forhold til Gucci...
hvornår skal jeg bryde ind ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår skal jeg bryde ind ???
  • #1   18. nov 2009 det skal du gøre når han er for voldsom... han er slet ikke klar over sin egen str... Gd tror jo selv de er samme str som en gravhund.... tror bestemt ikke det er ondt ment, men han er bare som en Gd hvalp er... stor og kluntet og slet ikke klar over sin styrke... plus han sikkert også er en ballademager... det er min ambull på 5 måneder... og jeg stopper når jeg sys hun blir for voldsom ved vores amstaff... og det kan fx være når hun hænger i hans øre osv.... der går min grænse....
    meeeen kan høre at hun selv siger stop til tider og det skal man også give plads til, så de kan finde deres plads hver især... smiley

• #2   18. nov 2009 Ved os (grand danois / d/s gårdhund) griber vi ind, når danois´en tager fat i halsbåndet og vil løfte den anden...
    Eller den render ind i den smiley selvom det ser ud somom det går mest ud over den store selv hehe

• #3   18. nov 2009 heeh jaaa han er simpelthen sådan en ballade mager.... uhhaa.... jeg er ved at gå ud af mit gode skind nogen gange :-s

• #4   18. nov 2009 Eftersom Gucci også er helt ung, synes jeg ikke det skal overlades helt til hende at stoppe en så stor hvalp.
    Det ville være lidt ærgeligt, hvis hun lærte, at det var nødvendigt at være aggresiv for at klare sig overfor store hunde.
    Der er rigeligt med små hunde, der har gjort den erfaring, og derfor virker mange små hunde hidsige

• #6   18. nov 2009 Ved du om din pekingeser kan sige fra overfor andre hunde? Min er et år og hun er først lige ved at lære det...

Hvis den kan sige fra, synes jeg kun du skal bryde ind hvis der er fare på fære. De skal jo lære at kunne sammen og Armani skal lære at han er en stor hund. smiley

Hvis den ikke kan sige fra, synes jeg du skal gøre det for den, det er ikke meningen at den skal blive "sur" på Armani. Han skal forstå det første gang den siger fra.

• #7   18. nov 2009 Jeg har lige fået en lille toller hvalp og så har jeg min unge og meget store og lalleglade schæfer tøs, hende har jeg lært kommandoen stille leg, ved at bryde når det ser voldsomt ud, jeg bryder med en godbid samtidig med at jeg siger stille leg.
    Det er nu sådan at når hun bliver voldsom og jeg siger stille leg, så bryder hun og kigger på mig og så får hun ros og guf, jeg bruger det både når vi er ude og når vi er inde, jeg opnåede også en meget hurtig accept af min hvalp fordi min unge shcæfer fik opmærksomheden på den måde og ikke kom til at " føle " sig sat udenfor, hun fik ikke skæld ud, men ros for den adfærd jeg ønskede

• #8   18. nov 2009 Min schæfer tøs er 9 mdr.

Kommentér på:
Hvornår skal jeg bryde ind ???

Annonce