1.043 visninger
|
Oprettet:
Hvornår skal jeg bryde ind ??? {{forumTopicSubject}}
Armani (grand danois hvalp) på 5 måneder, og så min pekingeser på et års tid, leger meget sammen, men til tider blir det meget volsomt... han slæber gucci i pelsen/hovedet, benene hen af jorden, hun hyler ikke, men blir det for volsomt (hvilket jeg nu syns det ser ud til i forvejen) så blir hun mega gal og flyver på ham, så han hyler... armani er jo kæmpe stor i forhold til Gucci...
hvornår skal jeg bryde ind ??
nov 2008
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 25 Svar: 639
meeeen kan høre at hun selv siger stop til tider og det skal man også give plads til, så de kan finde deres plads hver især...
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 10
Eller den render ind i den selvom det ser ud somom det går mest ud over den store selv hehe
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Det ville være lidt ærgeligt, hvis hun lærte, at det var nødvendigt at være aggresiv for at klare sig overfor store hunde.
Der er rigeligt med små hunde, der har gjort den erfaring, og derfor virker mange små hunde hidsige
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 37
Hvis den kan sige fra, synes jeg kun du skal bryde ind hvis der er fare på fære. De skal jo lære at kunne sammen og Armani skal lære at han er en stor hund.
Hvis den ikke kan sige fra, synes jeg du skal gøre det for den, det er ikke meningen at den skal blive "sur" på Armani. Han skal forstå det første gang den siger fra.
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 153
Det er nu sådan at når hun bliver voldsom og jeg siger stille leg, så bryder hun og kigger på mig og så får hun ros og guf, jeg bruger det både når vi er ude og når vi er inde, jeg opnåede også en meget hurtig accept af min hvalp fordi min unge shcæfer fik opmærksomheden på den måde og ikke kom til at " føle " sig sat udenfor, hun fik ikke skæld ud, men ros for den adfærd jeg ønskede
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 153
Hvornår skal jeg bryde ind ???