{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Bider i alt uanset hvad jeg gøre. HJÆP {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg ville hører om i ikk kan hjælpe mig med godt et godt råd til ar få min hund til at lade hver med at bide og tag alting´ og det er alt hvad han kan få øje på..

Altså, han bliver aktiveret med turer og med leg og har tygeben og legetøj og han gør det uanset om vi er hjemme eller vi ikk er hjemme, når vi er hjemme får han selvfølgelig afvide det er forkert og det, men hjælper ikk ligefrem..

nogen der kan give mig et råd til hvad jeg kan gøre?

Hilsen natalei

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider i alt uanset hvad jeg gøre. HJÆP
  • #1   17. nov 2009 han er hvalp..
    det er felix jeg har under min profil..

jamen det gør jeg skam os og han er normalt utrolig lydig og har ikk gjort det før sådan rigtig, men nu er det bare alt..

• #2   17. nov 2009 hehe det vil bare sige endnu mere tålmodighed;)

heh ja de finder altså mange sjove ting nogen gange:)
    oka han skal ha ros for at finde mine forsvunde sokker;)

• #3   18. nov 2009 Hvis det er fordi han er ved at skifte tænder, så er et gammelt viskestykke med 2-3 knuder en rigtig god ting.
    Det kradser godt mellem tænderne uden at være for hård ved gummerne.
    Han må bare ikke have det når han alene, i tilfælde af at en tråd eller noget pludselig sidder fast eller noget.

• #4   18. nov 2009 jeg brugte nogså den med håndklædet til kovaz da han var hvalp. jeg lagde det også i køleskabet i 10 min først (dyrlægen sagde det ville hjælpe). men jo tåldmodighed, og masser af det. læg evt de ting han ikke må tygge i uden for rækkevidde (for så vidt muligt), så der ikke er forvirring om hvad han må og ikke må bide i.
    Hvor er jeg glad for den fase er overstået. nu kan man beholde sine børster, gps'er og telefoner i fred;)

held og lykke med ham, and don't worry it'll pass in time

Kommentér på:
Bider i alt uanset hvad jeg gøre. HJÆP

Annonce