{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhund eller tæve
  • #1   16. nov 2009 Hvis I er indstillet på at tage besværet ved løbetid (eller neutralisere én af dem) så vil jeg helt klar anbefale en hanhund. En han og en tæve vil stort set altid blive gode venner. Det er der desværre ingen garanti for med to tæver.

• #2   16. nov 2009 Tæver har det med at være stride overfor hinanden, så jeg ville nok vælge en hanhund...
    Men selfølgelig er der besværet med løbetid...

• #3   16. nov 2009 Okay, men hun kan fint få med min tæve, chihuahua/papillon. Er det kun fordi det er en mindre hund? eller fordi de ikke er under samme tag hver dag?

• #4   16. nov 2009 Det kan sagtens være fordi hun opfatter den som for lille til at være en trussel. Og det er også tit i forbindelse med at den ene tæve går i løbetid, at der bliver problemer med dem indbrydes. Så hvis de ikke har været sammen omkring løbetider, kan det også være grunden til, at der ikke har været problemer.

• #5   16. nov 2009 Arh, okay. Nej de har nemlig ikke været sammen omkring løbetid. Men så tror jeg at vi vil kigge os om efter en hanhund smiley Tusind tak for hjælpen.

• #6   16. nov 2009 Det er jo heller ikke sikkert at det bliver et problem, hvis i vælger en tæve, det skal ikke lyde som om det ikke kan lade sig gøre, selvfølgelig kan det lade sig gøre at ha´ flere tæver sammen, man skal blot være opmærksom på at de kan være hårde ved hinanden...

• #7   16. nov 2009 hehe, jeg er vist ikke ligefrem den kloge hundeejer, men vi har to tæver med kun en måned imellem, og det går bare superfint! så det kommer vist også an på hvilket sind de har og hvor meget plads de bor på osv

• #8   16. nov 2009 Susan - jeres tæver er heller ikke voksne endnu. Problemerne kommer først når de begge er 100% kønsmodne - HVIS de kommer.

• #9   16. nov 2009 Jeg ville vælge en tæve, pga det med løbetiden. Min moster har to golden tæver, der går fint sammen og når vores er der, som også er en tæve, går det bare rigtig godt. Min moster fik nr. 2 tæve da den anden var 3-4 år, og vi fik vores da hendes den yngste var 3 år. de har lært hinanden at kende fra dag et af efter de var 8 uger, og de leger bare rigtig godt sammen. Dejlig at se (-:

• #10   16. nov 2009 Vi har 3 tæver - 2 af dem er så absolut voksne - begge er 3 år. Den "lille" er 8 måneder.... Vi har ikke og har aldrig haft problemer indbyrdes med vores tæver.

• #11   16. nov 2009 Hej Camilla

undskyld jeg spammer din tråd, men så du hedder bitsch til mellem navn det gør jeg også. Så vidt jeg ved så er det familie navn, altså må vi meget langt ude være i familie ; o )

Kommentér på:
Hanhund eller tæve

Annonce