Så fik Bertha lige sådan én i hovedet! {{forumTopicSubject}}
Det er da utroligt hvad folk de kan finde på... én ting er at folk slår deres egne hunde, men man slår da for f*nd*en ikke andre folks hunde i hovedet!!!!!!
Min kæreste var lige en tur i kælderen, da han går udenfor kan han høre der er nogle der "snakker" med Bertha henne ved havelågen.. der bliver sagt: "læg dig ned - læg dig ned", så han står lige og kigger hvad det er der foregår.. Der er åbenbart en dame, der står ude på fortorvet foran havelågen ind til vores have og tirrer Bertha op.. Hun har selv en lille svensk gårdhundsblanding med - og da Bertha ikke vil læge sig ned, så får hun lige ét ordenligt dask i hovedet!! Kennet siger til hende: "Hvad er problemet her?" - så opdager hun Kennet og begynder at gå... "Han råber efter hende: "Hvis dig og din hund ikke kan lade vores hund være, så må i altså gå forbi på den anden side"... Hun forsvinder op ad vejen... Kennet kommer ind og fortæller mig hvad der er sket...
Jeg hopper ned i mine støvler og tager jakke på, og så løber jeg ud for at se om jeg kan finde hende - men hun var væk... hun går forbi vores hus tit - og vi er begyndt at have problemer med at Bertha bliver sur på dem der går forbi - og det kan jeg da godt forstå hvis hun bliver slået af den dumme dame...
Jeg kan ikke se vi har gjort noget forkert - Bertha var på vores grund - og så får hun en på kassen...
HVAD SKER DER LIGE FOR FOLK?
Jeg holder øje når hun kommer forbi igen, for så tror jeg lige jeg skal ud og have mig en snak med hende!
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
Robin og jeg plejer bare at gå på den anden side af fortovet, man behøver da ikke lave et problem ud af det????
Stakkels lille Bertha (: blidt & trøstende pote dask fra Robin (:
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
Håber du "fanger" damen en dag!
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
apr 2008
Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 348
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Men vil sige - hvis du "fanger" hende igen så prøv at snak roligt og konsekvent med hende - og forklar hvorfor det bare ikke går at hun går rundt og slår andres dyr- og evt. HVORFOR ?
Tror man kommer længere med en rolig tone..
(Siger kvinden,. som nok var flippet helt skråt og havde forfuglt hende med en hæklepind igennem hele byen )
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
LOL! Åh, jeg elsker altid dine kommentarer!
Line H
Hold K*** jeg var blevet galt. Sådan en forskruet k*lling altså!
jul 2008
(Og nu sidder jeg og hækler så det var lige det jeg kunne komme på
Men det er godt at være lidt til grin, hellere det end at være kedelig
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Ligeså åndssvag som den stodder der sparede ud efter min Lima(tidligere hund, som begyndte at angstbide bagefter og jeg derfor måtte gå af med hende - har et væld af unger rendende ud og ind herhjemme, så det gik bare ikke)
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 279
nov 2007
Følger: 24 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 641
Jeg har endnu ikke opdaget hende gå forbi mit hus endnu - men når hu gør har jeg tænkt mig at gå ud og tage en stille og rolig snak med hende, og høre HVORFOR hun slog min hund - og hvis hun bliver gal i skralden, så kan det være jeg skal have fat i min bedstemors HÆKLEPIND :oP ej - så får hun at vide at hun bliver meldt til politiet!
Godt at høre en god opbakkelse! ;o) Mange tak
jul 2008
Vi støtter dig ja , er glad for du tog mine inlæg som de var og ikke som modstand mod dig, det kunne godt misforstås jo
Held og lykke med snakken når du ser hende igen !!!
Og giv Bertha et kyss fra mig !
Så fik Bertha lige sådan én i hovedet!