{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.055 visninger | Oprettet:

Hunde og alkohol ! {{forumTopicSubject}}

Jeg blev lige inspireret, Da jeg så: DR-derude på Island !

Inden rytterne tog afsted, blev en lommelærke delt rundt, og flasken blev til sidst -rakt hen mod en hund !(Den kunne dog ikke drikke af den *s*)
Men hårene rejser sig alligevel i nakken på mig, når jeg ser sådan noget !Det er jo ikke sjældent man hører at: vi skulle lige prøve at give "fido" en øl, og han kunne godt lide det ! Gees siger jeg bare !

Hvis der er noget der dybt og inderligt kan forage mig, så er det hvis man giver sine dyr (og (baby)børn) alkohol !

Jeg fatter ikke hvordan man overhovedet kan tillade sig at gøre det.. ?!

Jeg mener det er dybt og inderligt respektløst over for dyret !

Der er såguda ingen som kan vide, hvordan det føltes for hunden/katten/hesten/babyen at være fuld. Og det siger da sig selv, at når det (forhåbentligt) -ikke er normalt for dyret i dagligdagen at indtage, så skal der sgutte meget til at det bliver påvirket !

Gør man det fordi, det er sjovt at se dyret fuld, eller hvad F***** foregår der i folks hoveder når de gør sådan noget ?

Hvad er jeres holdning til dyr og alkohol ?

/Moster

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og alkohol !
  • #1   19. mar 2006 Jeg ved at jyde hestene inde på carlsberg får øl hver dag - men de har også mange kilo at fordele det på ; )

Min gamle hest var helt vild med faxe kondi - men det er der jo heller ingen procenter i

• #2   19. mar 2006 Godt indlæg Moster smiley

Der var faktisk en bruger herinde fra, der havde drukket sin hund fuld, og synes det var hylende morsomt, kan dog ikke erindre hvem vedkommende er.... hmm, er senil eller now'et...

Jeg syns det er forkasteligt... hvad skal det dog til for??? man undres :(((

• #3   19. mar 2006 Dyr og alkohol hører ikke sammen!

• #4   19. mar 2006 Nix det hører ikke sammen, ej heller til den Jyske hest ! Uagtet hvor mange kg. den har at fordele det på !

Jeg er ingenlunde et fnug, og indtager sjældent alkohol, og jeg bliver stang bacardi hvis jeg drikker mere end 3 genstande.. !

• #5   19. mar 2006 Jeg gik fra en fest engang, hvor der var små børn som "absolut" skulle smage på vin og øl !
    Syntes det er noget svineri !

• #6   19. mar 2006 Jap ! Bare spørg Lisbeth *gg*
    Jeg tror kun hus samlet har set mig indtage 3-4 genstande, alle de gange vi har været i byen sammen, og det er ikke så få gange *gg*

• #7   19. mar 2006 Enig i at dyr/børn og alkohol ikke hører sammen.
    Men når det så er sagt er jeg altså heller ikke den der går amok når Hugin står og slikker ølflasker hvis der en sjælden gang står en kasse i gangen :o) De får da også lov at snuse til Whisky`en når den står på Irish Coffee. Men det er da ikke for at drikke dem fulde eller for at få lidt morskab. Det er da kun fordi de er nysgerrige ...

• #8   19. mar 2006 MG, jeg har det på helt samme måde som dig! Alkohol og dyr / børn hører bare ikke sammen!!!
    Da vores søn var mindre, var der ofte nogle karl smarter, der spurgte, om ikke han skulle smage lidt øl, og jeg tændte fuldstændig af hver gang! Gu ´skulle han sgu ej!
    Vores venner har en dreng, der nærmest er flasket op på øl, så ingen kan drikke en øl, uden han står ved siden af! Det er så uhyggeligt, og totalt uetisk!
    Og hvorfor pokker skal man hælde det i dyr???? Det hører altså bare ingen steder hjemme !!!

• #9   19. mar 2006 Jeg har da heller intet imod, at de får lov til at snuse..
    Men der er immervæk også lang vej derfra, til at tillade at de "smager" på sagerne ! *s*

Cathrine, vi er helt på linje !

• #10   19. mar 2006 Slik er heller ikke fjong, dog mener jeg dyremaver/nervesystem har lettere ved at tackle "mavepine" end en "brandert" !

• #11   19. mar 2006 MG, så er jeg da ikke alene *ggg*.
    Lasse har en gang smagt rødvin, ved en fejl, fordi han troede det var cola. Det var så synd for ham, hvor blev han skuffet *ss*. Han var lige lidt hurtigere en mutti her.

• #12   20. mar 2006 *Neo3000* -Hvor er det bare en dybt tragisk historie, skabt af menneskers tåbeligheder !
    Det gør mig ondt at læse om sådan noget !

*s* Majbrittt.

• #13   20. mar 2006 Og så undrer det mig da noget, at der ikke er flere der kommenterer dette indlæg, skal tavshed forståes som man er enig, eller som det er ok at give sin hund alkohol ?

• #14   20. mar 2006 Ja, man siger jo; Den der tier, samtykker! Så jeg håber da, at det er fordi folk er enige, ellers står verden da ikke til meget længere. :o/

• #15   20. mar 2006 Moster: Jeg troede jo det gav sig selv, at hunde ikke skal have alkohol, det er jo helt kuk-kuk hvis der er nogen der finder på den slags......Gælder os børn!!

Kommentér på:
Hunde og alkohol !

Annonce