{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

sørgelig dag. {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Ved egenligt ikke rigtig hvorfor jeg skriver herinde men nu gør jeg det. Har virkelig brug for at komme ud med det. Min hund på 8 år er lige død idag smiley han var min første hund. Han betyder alt for mig. Han er en berner sennen. 08 og 09 har været de væreste år i mit liv.
2008 mistede jeg 5 dyr smiley og i 2009 mistede jeg osse 5 dyr. synes bare jeg verdens mest uheldige. men det værste var nok idag. han var mit et og alt. den bedste hund. Tak fordi i ville lytte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sørgelig dag.
  • #1   28. okt 2009 Det gør mig ondt.
    Det er jo den vej vi alle skal, så måske mødes I om mange år igen.
    Jeg er sikker på, han har det godt nu.

Det er en svær dag, men sorgen forsvinder og erstattes af savn

• #3   28. okt 2009 tusind tak i 2. Ja vi skal alle samme vej. men ville nu godt ha haft ham et par år mere. smiley

• #4   28. okt 2009 trøstekrammer til dig.......det gør bare så ondt at miste en kær ven........

• #5   28. okt 2009 Århhh stakkels dig! Selvfølgelig er det helt i orden at skrive her - vi er jo mange der har mistet vores dejlige firbenede venner. Som jeg så i en profil (ca.): "Når man køber en hund, køber man både glæde og sorg". Sender de varmeste tanker og trøstekram herfra!

• #6   28. okt 2009 Åh, stakkels Valde. Godt at dyrlægen kunne hjælpe ham med at få fred, det havde han fortjent, selvom det var for tidligt.

Håber du kommer igennem sorgen og savnet ved at mindes de gode tider I har haft sammen.

• #7   28. okt 2009 Åhh jeg føler virkelig med dig, det er bare ikke sjovt at sige farvel til sin bedste ven.

Jeg står selv med en syg hund som nok kun har kort tid igen, lige nu har hun det ok men hendes lever er ved at stå af så det er kun et spørgsmål om tid.

• #8   28. okt 2009 Åh føler med dig. Har selv gået igennem det samme som du gør nu bare med en 6 år yngre hund så ved hvordan du har det. Det er aldrig sjovt at miste en god og ikke mindst nær ven igennem mange år:-(

• #9   28. okt 2009 "Lige inden man når himlen, ligger der et sted der hedder Regnbuebroen. Når et dyr dør, - ét, der har været specielt knyttet til én hernede - vil dyret stoppe ved Regnbuebroen. Der er enge og bakker hvor alle vore særlige venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin og vore venner har det varmt og dejligt.

Alle de dyr, der har været syge og gamle har fået deres helbred og kræfter igen, de der var sårede eller lemlæstede er hele og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage. Dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting: de savner hver især én, der betød meget for dem, én, de var nødt til at forlade.

De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper og stirrer mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele.
    Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben.

Du er blevet opdaget, og når du og din specielle ven endelig mødes igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening, for aldrig at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv men aldrig fra dit hjerte.

Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........"

Mange trøste kram herfra smiley

• #10   28. okt 2009 føler med dig, ved hvordan du har dt.. mistede min ene hund i maj måned og var nede med min anden hund til aflivning i går... så kan kun sige at jeg føler med dig!

• #11   28. okt 2009 Jeg føler med dig.....giv dig selv lov til at sørge, det var din ven. Smerten forsvinder en dag men de gode minder vil du altid have smiley

• #12   29. okt 2009 Tusind tusind tak alle sammen. det varmer virkelig.

• #14   29. okt 2009 Helle Ø

Hvor er det dog smukt, sidder her og tuder og tænker på alle mine savnede dyr.....:-)

Kommentér på:
sørgelig dag.

Annonce