252 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Bare min mening Bare min mening

Jeg vover pelsen igen, og håber på at folk har raset det af sig de skulle have luft for *GG*
Samt skal jeg på det stærkeste gør opmærksom på at jeg ER IKKE UDE MED RIVEN EFTER NOGEN, med dette indlæg, dette er min mening, som jeg står fast ved.

Jeg er helt med på og kan forstå at vi afviser en hund og ejerende, med begrundelsen af det er en "Fake" især da de gange hvor der er folk som har set billederne på en anden hjemmeside. Til dels også for dårlige billeder, man er dog lovlig undskyld, hvis ens udstyr ikke er tip top i orden, eller har fået hjælp af en som ikke ved hvad personen laver.

Men jeg kan i min vildeste fantasi ikke forstå, hvorfor vi afviser en hund/ejer, fordi der er for få billeder, for lidt tekst, kan ikke se at det skulle være en god grund til at afvise en hund/ejer. Vi kan jo give folk en chance for at få lagt lidt mere tekst og flere billeder ind.

Jeg har til dato ikke afvist en eneste hund/ejer, men har da undladt at byde velkommen.
For som jeg ser på det. Har jeg ikke noget godt at sige om folk, tjaeee så lade jeg være med at sige noget.

Men det er jo bare min mening, den skal da ikke gælde for hele denne site medlemmer.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare min mening
  • #1   7. jan 2005 Hejsa Bjørn

Troede at det her var slut og at du havede fået svar nok fra alle ????
    eller vil du bare gerne være på hele tiden......

• #2   7. jan 2005 Hej Tanja

Hvem siger at jeg søger svar, dette er min mening, det er et åben forum, hvor jeg har lov til at give min mening til kende *SS*

• #3   7. jan 2005 Til Bjørn

Ja men igen og igen, helt ærlig find på noget andet.....

• #4   7. jan 2005 Hej Tanja

Vil da gerne finde på noget andet, men lige nu synste jeg at det er et problem, at folk med nogle dejlige hunde bliver afvist ... Især når jeg selv blev lukket ind, men kun 1 billede og et minimu af tekst *S*

• #5   7. jan 2005 Til Bjørn

Jeg må sige at jeg har også afvist et par stykker på få billeder og ingen tekst, for er det ens hund så skulle jeg da mene at man godt kan skrive lidt om den........
    men er det ikke ens ejen hund så kan jeg gode se at det ikke er nemt at finde på noget....

• #6   7. jan 2005 Til Tanja

Det er jo din ret, som du kan gøre brug af, det vil jeg ikke slet ikke anfægte, jeg har bare min mening *S*

• #7   7. jan 2005 Til Rosaminna L

Dine hunde er skam også dejlig, kan godt lide den race *S*

Er ikke helt sikker på om du udtaler der for alle medlemmer her på siden eller kun dig selv ? ? *GG*

• #8   7. jan 2005 Hejsa Rosaminna

Nej den som hedder dibsy er ikke min det har jeg også skrevet men hun er mor til Nickie´s hvalpe og min gode vens hund og de ville gerne at jeg satte hende her ind, men de 4 andre er mine hunde......
    du kan se mere til dem på www.tanjasdyr.webbyen.dk

• #9   7. jan 2005 vicki 22 odense P

Så lad være med at gå ind på mine indlæg *GG*

• #10   7. jan 2005 Lise(1978) K

Søger ikke en diskution eller debat .... Har blot givet udtryk for min mening, det har jeg lov til, lige som andre også har ret til det *S*

• #11   7. jan 2005 Til Bjørn

tror ikke der er ret mange der holder med dig..... her inde men det er også fint nok du gør som du plejer og vi som vi plejer........

• #12   7. jan 2005 Rosaminna L

Har skam masser af ting at fortage mig, men lige nu er det her som har min interesse. ... Hvor er du dog dejlig ironisk *GG*

• #13   7. jan 2005 Tanja H

Jeg er udemærket klar over at kliken ikke er på min side og gud hvor er jeg da ligeglad, er ikke bange for at stå ved min mening, ej helle at går mod strømmen *S*

• #14   7. jan 2005 Til Bjørn

Det er jo også fint nok at du gør som du gør men at blive ved med at vade i det VI gør kan jeg slet ikke følge dig i...... så hvorfor ikke bare passe dit så passer vi vores og så find på noget andet at skrive om

• #15   7. jan 2005 Til Rosaminna L

Ja jeg har en del dyr og nyder også hver og en det er da helt sikkert *ss*

• #16   7. jan 2005 Tanja H

Hvem er VI ? ? Har gjort helt klart opmærksomt på at jeg ikke var ude med riven efter nogen herinde.

Igen dette er min mening, kunne måske være sjovt for mig at se om der var andre der har den samme mening.

Men kan da godt finde på noget andet at skrive om ... Dyrmishandling feks.
    Ikke meget diskution der, vel . Vi er nok alle enning om hvor slemt det er.

• #17   7. jan 2005 Hej Bjørn

så var det jo noget andet du skrev om i steden for at vade i det samme hele tiden........
    og lidt ville folk da sikkert skrive om det, måske ikke så meget som her, men helt ærlig er det ikke lidt kedeligt at blive vad med at gøre os opmærksomme på hvad du mener ???

• #18   7. jan 2005 Tanja H

Nej det synste jeg ikke, har skam meninger om mange ting. Grundlæggende er vi jo alle af samme holding, dette er en åben site med plads til alle *SS*

Der er sikker mange som vil give deres mening til kende ang. dyrmishandling, især nør vi taler kæledyr, men sjovt nok lukke vi øjne for de husdyr som vi spiser med velbehag hverdag *S*

• #19   7. jan 2005 Hejsa Bjørn

Ja men lige meget hvad vi vil gøre for de dyr vi skal spise sker der jo ikke noget ved det, men er det en hund eller andet så sker der noget og en alm. en som mig kan ikke gøre ret meget andet end at være medlem af dyrensbeskyttelse og håbe på de gør noget

• #20   7. jan 2005 Hejsa Tanja

Vi kan jo alle starte med at lade være med at købe vores kød i supermarket, bare en uge, så skal du se hvad der sker, der er mange mulighedder for at købe sit kød andre steder, hvor dyrene har det væsenligt bedere end andre steder .... Skal lige nævne at jeg selv køber mit køb i supermarket, dog med omtanke *GG*

• #21   7. jan 2005 Hejsa Bjørn

Jeg gør også hvad jeg kan i sær med æg og efter jeg har boedet her noget tid og har lært folk at kende er jeg også begyndt at købe okse og gris direkte fra landmanden hvor de går frit hele året men han har ikke så mange dyr så jeg må da også tit købe det nede i kvickly og sådan er det jo.......
    det er jo ikke alle der har den mulighed....

• #22   7. jan 2005 Til Bjørn

ikke fordi jeg ikke gidder at snakke med dig mere men jeg har en lille søn på 7 mdr. og han sover ikke længe så vil hoppe i seng så jeg bare kan nå at få et par timer

• #23   7. jan 2005 Hej Tanja

Afgjort ikke, og da slet ikke for den hardcore brosten bebore*GG* Men igen vi er alle enig om hvad der skal gøre og hvordan, men med så mange andre problemer her i DK, lukker vi øjne og tænker på noget andet *S*

• #24   7. jan 2005 Til Tanja

Jeg lukker og slukker for nu, skal op om mindre end 2 timer, burde jo nok få lidt søvn i øjne .... tro sgu den lille skide til Ole Lukøje har været her *GG*

Hygge til dig *SS*

Kommentér på:
Bare min mening

Annonce