{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Analkirtler? {{forumTopicSubject}}

her til morgen har gala sat sig fladt ned på røven og kørt den et par gange henover gulvet. Et det pga. analkirtlerne skal tømmes mon? Det er vel ikke noget man bare lige giver sig i kast med selv, men er det så irriterende for hende at det ikke kan vente til imorgen jeg kan ringe til dyrlægen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Analkirtler?
  • #1   18. okt 2009 jo det plejer gerne og være deres analkirtler ... altså vi har altid selvgjort det ved vores gammel hund, men man skal da lige kunne fnde ud af det.... men ellers jo får man bare dyrlægen til det....
    tror godt du kan vente til imorgen... det klør ja, men hvis du ikke kan mærke det synderligt på hende at det er ALT for træls... ja så ville jeg vente til imorgen tidlig... smiley

• #2   18. okt 2009 altså Balou gør det også og der tog vi ham til dyrlægen, der var ikke rigtig noget i hans kirtler, men de blev tømt..

Men han gør det stadig ?? Så ved sku ikk helt..

• #3   18. okt 2009 Med mindre det er fordi der sidder et græsstrå eller afføring i rumpehullet og generer kan det lyde som om det er analkirtlerne det er galt med. Man kan evt. smørre med noget kløestillende/let lokalbedøvend som f.eks. xylocain eller andet man bruger til kløende insektstik indtil du kan komme til dyrlægen.

• #4   18. okt 2009 Hej Janni J.

Jeg ville tage det helt roligt og se tiden an.

Malou fik fjernet sine analkirtler i marts, men hun kan da stadig kure numsen.
    Men bliver det værre, og hun gør det hver dag evt. flere gange om dagen,
    skal du sf kontakte dyrlægen. Er det kun den ene gang, du har set det, er der ingen grund til "panik" - smil.

Kommentér på:
Analkirtler?

Annonce