{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Tisser på de nye ting! {{forumTopicSubject}}

Jeg spørger lige alle de kloge hoveder: jeg har købt nye gulvtæpper til min entre og et dejligt vattæppe til den lille vovse på 5 mdr, mit problem er så at damen på to dage har fået tisset på alle tingene mindst en gang, altid når jeg har været hjemme. Hun har ellers ikke tisset indendørs i flere uger og hun har i disse dage KUN tisset på de nye ting. Hvorfor gør hun det?
Er det en duftting, dominans?

Håber i kan give kvalificerede svar!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser på de nye ting!
  • #1   16. mar 2006 Mit gæt. Det lugter ikke af jer, eller hende, så hun hygger bare med at sætte lugt så det er trygt ...:-)

    Lyder det ikke okay logisk:-)????


  • #2   16. mar 2006 JK - jo det lyder som hundelogik...*SS*

  • #3   16. mar 2006 Hanne: Så er det derfor det passer i mit hoved :o) *sss*

  • #4   16. mar 2006 Jo, det lyder nemlig meget logisk, synes jo bare at det er lidt træls hvis hun skal gøre det med alt nyt der kommer ind af døren!!

  • #5   16. mar 2006 Mie: Ja det kan jeg se problemet i.

    For et stykke tid siden tissede Xanthos i vores seng hver gang vi skiftede sengetøj, det var eder nederen at skulle skifte sengetøj to gange i træk. smiley Så måtte han bare sove på gulvet for sig selv, så ku han lære det, det lille svin smiley *gggg*


  • #6   16. mar 2006 J.K: *LOOOOOOL* Nu sover Karla heldigvis ikke i sengen for det kan jeg godt se det irriterende i. Jeg blev absolut heller ikke fornøjet da jeg kl tre i nat opdagede at hun havde tisset på sit tæppe ved at stikke fingrene i det!!! :-((

  • #7   16. mar 2006 Mie: Uhmmm hvor kan man blive i ærgerligt humør smiley *LOOOOOOOOL.

    Den anden dag, vi var i skoven og aå, og det var mørk var Xanthos smuttet lidt væk og jeg kaldte på ham, så kom han lige så glad og jeg nussede ham og roste ham, og tænk så havde han rullet sig i en rævelort. :-((( Øv siger jeg bare, og fortrød jeg havde nusset ham *ssss*


  • Tash
    Tash Tilmeldt:
    mar 2006

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 2
    #8   16. mar 2006 jeg har en ide om at det drejer sig om dominans..
    min hund pissede på sin egen private dyne.. (som hun altså har på gulvet i stuen.. ikke i min seng ss... )
    men hun gjorde det også i min seng hver gang jeg li havde skiftet sengetøj...
    så nu skifter jeg kun sengetøj li inden jeg selv hopper i det smiley


Kommentér på:
Tisser på de nye ting!

Annonce