{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Meget frustrerende dag.. {{forumTopicSubject}}

Den lille Bøllefrø Balto på 13 uger har haft rigtig travlt mens han har været alene hjemme i dag.

Da jeg kom hjem undrede jeg mig over at alle hans godbidder var væk fra dåsen i spisestuen, selvom den stod lige så fint med låg på. Da jeg så kom ind i stuen var der så et eller andet der var helt galt, så jeg ringede til min søster, som lufter ham hver dag.

Hun fortalte, at han var brudt ind i spisestuen og stuen, som han ikke har adgang til når han er alene, og så havde han tændt fjernsynet, spist 1½ pakke Smil (karamel-chokoladeruller fra Marabou), en halv bakke vindruer og så den halve kilo godbidder jeg lige havde hældt op i går. Derefter havde han skidt på gulvet, forståeligt nok. Stakkels dreng. smiley

Skal lige siges, at vi har snakket med dyrlæge, og fordi det var mælkechokolade, så var det ikke helt så alvorligt, men vi skulle holde godt øje med ham indtil i morgen. :-S

To gange tidligere på ugen har han flænset en masse papir i køkkenet, har tisset på det og spredt det ud over det hele..

Jeg frygter lidt for hvad det næste bliver! smiley

Håber i andre har haft en bedre start på weekenden! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget frustrerende dag..
  • #1   16. okt 2009 Tænk, jeg havde en fornemmelse af, allerede inden jeg kiggede på din profil, at det var en retriever........*GGGG*

Du skal nok ikke regne med at give ham aftensmad iaften.....*GG* Til gengæld får han ret sikkert tyndskid...*GG*

• #2   16. okt 2009 Kan godt forstå at det er træls, min nu afdøde Jack Russel Freja havde det med at spise skorstenen, hun ville bare ikke lade den være, hun syntes åbenbart at beton var godt og mursten, vi måtte droppe skorstenen pga, det er utroligt hvad de små labaner kan finde på, men
    pøj pøj med din hund, håber ikke den bliver for meget syg

God weekend

Bente

• #3   16. okt 2009 Ja han er da vist en rigtig bøllefrø ;o)

Tror også han har godt af en god gåtur, så han kan komme af med "skidtet" og så springe aftensmaden over. Hi hi, kender det godt fra min egen hund, da hun stjal over 1 kg skik på spisebordet. Hendes mave blev MEGET tyk og hun kastede op mange gange, men var ellers ok.
    De er nogle banditter, sådan nogle firbenede venner *GG*

Man må være meget påpasselig med, hvor man har ting liggende, da en lukket dør ikke altid er hindring nok ;O)

Håber han har det godt, og ellers god weekend.

• #4   16. okt 2009 Hehe, nej, der er vidst ingen tvivl om at han er en retriever! smiley

Han har kun skidt, han har overhovedet ikke brækket sig eller haft det dårligt. Han har i hvert fald energi nok til at løbe efter alle de blade der blæser rundt! smiley

Og jeg tror faktisk ikke engang det var hunden der brød ind, tror nærmere det var kæresten der glemte at lukke lågen nu jeg tænker over det! smiley

• #5   16. okt 2009 Ja, de er nogle bøller. Min har brugt en hel dag på at slikke et halvfyldt nutella glas helt rent..... Selv nede i bunden af glasset! Hvordan han har fået plastiklåget af uden et eneste bidmærke er mig stadig en gåde.... Men ak dagen gik nok hurtigt for ham.... Det skal lige nævnes han slet ikke blev dårlig af det :o)

• #6   16. okt 2009 Hmm kunne godt lyde som om han ikke syntes det er sjovt at være alene hjemme..
    ville nok gå igang med alene hjemme træningen.

kontakt evt http://www.dyreinstitut.dk/enetimer.html
    de kan være meget behjælpelige også gennem tlf.

• #7   16. okt 2009 **Charlotte DKK Snob** - tusind tak fordi du nævnte det! Vindruer er åbenbart meget giftige for hunde, så nu skulle vi holde ekstra godt øje med ham, og komme med det samme hvis der var det mindste. Men de mente det var et godt tegn, at han hverken havde kastet op eller noget.

• #8   16. okt 2009 ODDS - han har overhovedet ikke problemer med at være alene hjemme. De 2 gange han har flænset papir har været i løbet af den time der går mellem min søster er her og jeg kommer hjem. De 7 første timer laver han aldrig noget.

Han gør det jo også når vi er her, og det er jo bare fordi han synes det er sjovt. Og så er han jo madglad - man er vel retriever! smiley

• #9   16. okt 2009 Jeg læser det heller ikke som et alene-hjemme problem. Men nogle ting er altså bare liiiige et nummer for fristende for nogle hunde ;-p

Min er forresten også ½ retriever, så det er måske derfor hun også laver sådan nogle numre - hun stjal også engang en hel flæskesteg. Jeg var kun væk 2-3 min. for lige at kalde på min søn som var ude og lege, da vil skulle til at spise. Det er surt at spise kartofler med brun sovs og rødkål uden kød - grrrr...!

• #10   16. okt 2009 Tusind tak! Håber virkelig også, at han kommer igennem det her uden problemer!

Dyrlægen sagde, at nogle hunde kun behøber at spise enkelte vindruer før de dør af det, mens andre kan spise en hel del uden der sker noget.

• #11   16. okt 2009 først god bedring med din laban.

Dernæst er min weekend begyndt med et smil efter at læse dit indlæg :o))

• #12   16. okt 2009 Miemiv - haha, det må da godt nok have været sulten!! smiley

marianne H - tak, og godt der er nogen der synes det er sjovt! smiley

• #13   16. okt 2009 Sidder her og griner over det (:
    Han har rigtig hygget sig imens han har været alene hjemme. (:

• #14   16. okt 2009 Ja man skal passe lidt på. Jeg tror nu heller ikke der sker noget ved at hunden en enkelt gang har fået vindruer, det har min forrige hund også fået (før jeg vidste bedre), men bare man lige holder øje, de næste par dage....

Hi hi - Ja der er nogen vapser der kan finde ud af at hygge sig alene *GG*

• #15   16. okt 2009 En hund kan dø af en håndfuld, men det er bare ikke alle der reagerer på det giftige stof. Det skulle forresten også gælde rosiner.

Kunne læse mig frem til, at det kan give akut nyresvigt, så tror aldrig vi skal have vindruer stående.

• #16   16. okt 2009 GG willum blir snart 2 år, og det er ikke mere end 14 dage siden han skred med hele pakken med hundekiks, opdagede det kun et par dage efter da jeg ville give ham en, og tænkte hvor pokker er de henne, kiggede ud i hundegården og der lå noget fladt pap der engang var en æske til hundekiks...

Kommentér på:
Meget frustrerende dag..

Annonce