18. dec 2005 Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 106
Meget frustrerende dag.. {{forumTopicSubject}}
Den lille Bøllefrø Balto på 13 uger har haft rigtig travlt mens han har været alene hjemme i dag.
Da jeg kom hjem undrede jeg mig over at alle hans godbidder var væk fra dåsen i spisestuen, selvom den stod lige så fint med låg på. Da jeg så kom ind i stuen var der så et eller andet der var helt galt, så jeg ringede til min søster, som lufter ham hver dag.
Hun fortalte, at han var brudt ind i spisestuen og stuen, som han ikke har adgang til når han er alene, og så havde han tændt fjernsynet, spist 1½ pakke Smil (karamel-chokoladeruller fra Marabou), en halv bakke vindruer og så den halve kilo godbidder jeg lige havde hældt op i går. Derefter havde han skidt på gulvet, forståeligt nok. Stakkels dreng.
Skal lige siges, at vi har snakket med dyrlæge, og fordi det var mælkechokolade, så var det ikke helt så alvorligt, men vi skulle holde godt øje med ham indtil i morgen. :-S
To gange tidligere på ugen har han flænset en masse papir i køkkenet, har tisset på det og spredt det ud over det hele..
Jeg frygter lidt for hvad det næste bliver!
Håber i andre har haft en bedre start på weekenden!
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
Du skal nok ikke regne med at give ham aftensmad iaften.....*GG* Til gengæld får han ret sikkert tyndskid...*GG*
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 4 Svar: 201
pøj pøj med din hund, håber ikke den bliver for meget syg
God weekend
Bente
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Tror også han har godt af en god gåtur, så han kan komme af med "skidtet" og så springe aftensmaden over. Hi hi, kender det godt fra min egen hund, da hun stjal over 1 kg skik på spisebordet. Hendes mave blev MEGET tyk og hun kastede op mange gange, men var ellers ok.
De er nogle banditter, sådan nogle firbenede venner *GG*
Man må være meget påpasselig med, hvor man har ting liggende, da en lukket dør ikke altid er hindring nok ;O)
Håber han har det godt, og ellers god weekend.
dec 2005
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 106
Han har kun skidt, han har overhovedet ikke brækket sig eller haft det dårligt. Han har i hvert fald energi nok til at løbe efter alle de blade der blæser rundt!
Og jeg tror faktisk ikke engang det var hunden der brød ind, tror nærmere det var kæresten der glemte at lukke lågen nu jeg tænker over det!
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
ville nok gå igang med alene hjemme træningen.
kontakt evt http://www.dyreinstitut.dk/enetimer.html
de kan være meget behjælpelige også gennem tlf.
dec 2005
dec 2005
Han gør det jo også når vi er her, og det er jo bare fordi han synes det er sjovt. Og så er han jo madglad - man er vel retriever!
aug 2007
Min er forresten også ½ retriever, så det er måske derfor hun også laver sådan nogle numre - hun stjal også engang en hel flæskesteg. Jeg var kun væk 2-3 min. for lige at kalde på min søn som var ude og lege, da vil skulle til at spise. Det er surt at spise kartofler med brun sovs og rødkål uden kød - grrrr...!
dec 2005
Dyrlægen sagde, at nogle hunde kun behøber at spise enkelte vindruer før de dør af det, mens andre kan spise en hel del uden der sker noget.
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.643
Dernæst er min weekend begyndt med et smil efter at læse dit indlæg :o))
dec 2005
marianne H - tak, og godt der er nogen der synes det er sjovt!
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 192
Han har rigtig hygget sig imens han har været alene hjemme. (:
aug 2007
Hi hi - Ja der er nogen vapser der kan finde ud af at hygge sig alene *GG*
dec 2005
Kunne læse mig frem til, at det kan give akut nyresvigt, så tror aldrig vi skal have vindruer stående.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
Meget frustrerende dag..