974 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
PlagueOff Animal mod tandsten? PlagueOff Animal mod tandsten?
Er der nogen af jer der har prøvet PlaqueOff Animal?
Det skulle fjerne/løsne tandsten og reducere dårlig ånde, så jeg er lidt nysgerrig efter om nogen har erfaringer med produktet - dårlige såvel som gode
0 synes godt om
jan 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 17
Er der nogen af jer der har prøvet et foder til sarte maver? Modtager gerne både gode og dårlige erfaringer
Min dyrlæge har nemlig anbefalet et foder til sart mave (ja nu har jeg selvfølgelig glemt navnet på foderet, men det består af to bogstaver, á la ID - kan bare ikke huske hvilke to!) til min hund, da han ofte kaster op - ca en gang om måneden - , og hun mener det kan være en sart mave der gør det.
MEN...jeg kiggede på ingredienslisten og synes det er temmelig dyrt at give 350 kr for 5kg foder, der primært består af korn og animalske og vegetabilske biprodukter...
Så hvis nogen af jer har nogle forslag vil jeg meget gerne høre det! TAK
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 296 Svar: 2.577
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.029
Ja, og kun positiv, fjerner helt skidt ånde, og tandsten er der intet af(de får også ben) 2 af hundene har fået det fra små af, og de har aldrig haft tandsten... Resten har fået det fra ca 2 års alderen og altid fået ben og havde lidt, men det er væk nu..
Det forsvinder ikke af sig selv, men bliver nemmere at fjerne...
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 899 Svar: 11.834
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
plaque off er mest for at forebygge og er ret effektivt. der er også kommet noget nyt væske man tager i vandet
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.316
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 307
jan 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 17
Jeg vil helt sikkert prøve det -og vappen er kun halvandet år, så det med at det bedst virker forebyggende sku jo ikke være noget problem heldigvis.
Har samme problem som dig Helle - han spiser heller ikke hele benet, når det er de store okseben (suppeben som man kan få i supermarkedet) - måske er han for lille/ikke stærke nok kæber til at kunne spise/knase det. Istedet gnaver han kødet af og graver benet ned ...og glemmer så alt om det. Min lille frimærkehave må efterhånden ligne en hel gravplads
Rå kyllingelår spiser han det hele, men er der nogen af jer der ved om det virker lige så godt mod tandsten som rå okseben, er jo ikke nær så hårde?
PlagueOff Animal mod tandsten?