Så skete det for os... {{forumTopicSubject}}
Har lige været ude og gå med armani og lucas, da en kæmpe stor grand danois kommer løbende over en kæmpe stor mark, jeg kan godt se ejeren, og skriger til ham han skal få snor på hans hund, men hunden høre ingenting og spæner direkte imod os...
og flyver på Lucas.... min stakkels lille lucas bliver bidt og hyler og skriger og hans halsbånd ryger af, jeg kalder på lucas og får sparket den kæmpe hund væk, og den løber hjem igen over marken...
jeg sætter mig ned og får kikket lucas efter men kan ikke se noget på ham, armani er også vildt bange og gør og er forvirret...
Manden kommer snøvlende over marken, det er en ældre mand og han siger faktisk ikke noget særligt... jeg siger til ham at det var fandme ikke særligt smart, og han skal holde hans hund i snor, jamen den sku bare lige ind i bilen... jah men den fløj sku da lige på min hund og var mega agrresiv.. det havde jeg aldrig troet om en grand danois...
manden var faktisk mere interereret i at se om armani var ægte og om han kunne stå op... så han kunne se han størelse...
Jeg får mandens navn og nummer og jeg sagde at jeg gik hjem og fik tjekket lucas nærmere efter og ellers hørte han fra mig...
Jeg er nu kommet hjem og lucas har et stort dybt hul i ryggen
Jeg tager på dyrehospitalet med ham nu...
Er det ikke den gamle der skal betale for det ??
Burde han meldes ??
Jeg er ikke sikker på den hund var ægte grand danois, den så noget underlig bred ud
arhhhhh shit jeg var bare så bange
lucas ser ikke ud til at ha smerter og gik fint hjem af.
men nu tager vi ud og han skal sikkert syes...
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 47
Hvor skete det henne?
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
jul 2008
Følger: 78 Følgere: 70 Hunde: 3 Emner: 99 Svar: 1.287
God bedring med den lille og håber han kommer over denne grimme hændelse.
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Annoncer: 2 Emner: 13 Svar: 63
aug 2005
jeg venter på at min mor lige får øjn og kan køre... vi køre nu...
jaja uansvarligt eller ej... hvad fanden er det så der skete med min hund lige før... det kalder jeg fandme uansvarlighed....
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 281
Lobo var ved at blive bidt af en golden for et par uger siden, han er altid i snor, da han er agressiv over for andre han hunde, så kommer den bare løbende ned af en mark uden snor og med åben gab, jeg råber højt NEJ, da den kommer helt hen til os, og det er heldigvis nok til at skræmme den, kællingen der har hunden opdager så ingenting på trods af at min hund gøer helt vildt, men hun var lige ved at smse, hader bare sådan nogle uansvarlige hundeejer.
jul 2008
jul 2008
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.316
Hader når folk ikke fatter at få deres hund i snor
jul 2008
Men det er stadig forfærdelig det der er sket, ingen tvivl om det...
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 283 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
Min Bølle er blevet angrebet 2 gange og bev kun syet den ene gang. Anden gang dik det desværre også ud over psyken :o(
Dumme angrebshunde, men endnu mere dumme ejere, som ikke har styr på deres hunde! Føler virkelig med jer, da vi selv har prøvet det flere gange :o( og ved hvordan i må have det!!
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 14
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
plus den tid der er gået fra angrebet skete .
så undre mig også over at du ikke er taegt afsted til dyrelægen .
som det første da du kom hjem ringet til dyrelægen og så komme afsted .
men god bedring med vapsen . og jo han skal betale for dyrelæge regningen ..
mar 2007
hvor er vi bare enige der .
for havde alle rettet sig efter det bare for 1 år tilbage havde vi kunne have undgået nok 80% af de angreb der har været bare på det år .
samt have deres grund forsvarligt hegnet ind .
så løse hunde med deres ejer . haps der mistede du lige en hund , for den bliver aflivet nu da du har hunden løs og det er ikke tilladt . ja tro mig så skal folk nok holde deres hunde i snor . barsk men åbenbart det der skal til før folk overholder det ..
mar 2007
nu var der et tilfælde for noget siden et sted i kbh hvor en ejere af en muskelhund havde sin i snor hvor en mand havde sin lille hund løs , den rendte så hen til muskelhunden og ejeren af muskelhunden havde råbt til den anden mand han skulle kalde sin hund til sig da hans hund ikke kunne med andre . men det endte med at muskelhunden fik fat i den lille hund . og skadede den voldsom men den overlevede manden fik vristet sin hund fra den . men det endte aligevel med at han måtte aflive sin hund selv om den var i snor og den anden løs ..
så alle hunde i snor store som små og uanset racer ..
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 288
jul 2008
mar 2007
min hund er så lille den gør ikke nær så meget skade som en stor .
styr på min hund ?? hvordan kan man det . vi aner ikke hvad hunden tænker i de givende sitretioner.
lille og gør ikke så meget skade som en stor ??
nej men hvad hjæper det hvis den lille hund render over til en stor der er i snor , og som ikke kan men andre ?
det er da at lege med den lille,s hund liv.
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 281
så er man da ikke serlig ansvarlig. stakkels hund, overfaldet, og en ejer der ikke har tid til at plege den, for hun skal side på hg
aug 2005
mar 2007
hvad vil det endre ?
men hvordan gik det hos doktor dyr .
og hvordan har vapsen det ?
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Svar: 66
mon ikke du ville få mere ud af at tage en snak med personen.
Det eneste du får ud af at melde ham er at han går i baglås og ikke respekterer dig næste gang i mødes. hvis du er heldig at politiet rent faktisk taler med ham behøver han jo bare at sige at du er galt på den og at han rent faktisk havde sin hund i snor.
så siger de fortsat god dag til manden og du har en ny fjende i byen!
Stop nu jeres politi bavl. opfør jer som voksne mennesker og løs de problemer livet tildeler jer selv.
Bare lige min ringe mening:o)
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
Det er vigtigt at sådanne ting bliver anmeldt, og især når ejeren ved at hans hund er blevet agressiv og stadig har den uden snor??????
Så en politi anmeldese er på det rette sted.
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Svar: 66
hvad er det du tror du får ud af at melde det?
og syntes du virkelig at politiet skal spilde deres tid på at køre ud til en mand hvis hunde slap fra ham da de skulle lukkes i bilen?
politiet kan realt ikke gøre noget ved det. hvorfor så spilde deres tid på det?
han har givet hende et tlf. nr. så tingene kan blive bragt i orden så måske hun bare skulle benytte sig af det og tage en snak med ham om hvor bange hun faktisk blev.
Det er jeg sikker på vil have større indflydelse end en ubrugelig politi anmeldelse.
citat. Så en politi anmeldese er på det rette sted.
igen hvad er det du tror at man får ud af en politi anmeldelse ud over at spilde politiets tid?
der er jo ikke meget ved en anmeldelse bare for anmeldelsens skyld!
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 281
Anmæld ting til politiet, hvis det er alvorligt, det her lyder ikke alvorligt, manden kom da over for at tale med jer, så mon ikke han også er påvirket af situationen.
jul 2008
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 71
Heldigvis skete der ikke noget...
Vi kom gående og så lige pludselig kommer der en stor sort hund bagfra og vælter Maxi. Han bliver selvfølgelig bange og reager. Så begynder den anden hund at knurre. Og så kommer ejeren løbende (Der sker ikke noget) Ø*H NEJ okay, men min hund er altså sur nu. Fjern din tak....
Det irritere mig SÅ meget at nogle folk mener de har styr på hunden og vælger at have den løs. Jeg er bedøvende ligeglad med hvor styr de har på den,
JEG vælger at have min i snor FORDI jeg ved han ikke er glad for alle hunde, og at han hurtigt kan slå ørene fra. Hvorfor kan de andre så ikke også gøre det?? hvorfor ??
Hvorfor er det så svært? der findes mange områder der er indhegnet hvor de kan have dem løs der.
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 288
jul 2008
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
citat. Så en politi anmeldese er på det rette sted.
igen hvad er det du tror at man får ud af en politi anmeldelse ud over at spilde politiets tid?
der er jo ikke meget ved en anmeldelse bare for anmeldelsens skyld!
Det er da ikke spild af politiets tid, hvad er de her for??? Hvad hvis det skulle ske igen og der ingen anmeldelse ligger for tidligere bid episoder, synes du bare det er iorden at hunde skal bide hinanden uden anmeldelser????? Efter min mening, hvis en hund bider en anden hund så den skal syes på dyrehospital eller dyrelægen, skal der påføres et krav fra politiet at denne hund skal gå med mundkurv, det er det jeg synes en anmeldelse skal bruges til, også kan man også se hvis dette skulle ske igen, og hvis der i forvejen ligger en anmeldelse så tager politiet det lidt mere alvorligt 2 gang.
Så skete det for os...