{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Fie var på faxe dyrehospital {{forumTopicSubject}}

Idag skulle vi en tur til faxe og se om de kunne finde ud af noget omkring Fie´s pote

http://hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=356292

Ken startede med at se hende gå udenfor og der trak hun ikke på benet, da vi kom ind gik han alt igennem på hende og kom til sidst til venstre forben.

Han kunne ikke finde noget i selve poten, men da han tog fat i albuen, spændte hun op og efterflg. kom der et "piiiiv", den anden albuen var der ingen reaktion ved.

Hver gang han vendte tilbage til albuen, var der reaktion, så hun blev lettere bedøvet og jeg sad med hende mens vi ventede på røngent, de billeder fik vi hurtigt taget, hun er godt nok nemmere at have med at gøre når hun er lettere bedøvet *G*

Billeder blev tjekket og de var ok, så hun fik en sprøjte i baglåret til at vågne på, imens kom jeg med ind og se billeder.

De viste ikke noget og ingen former for hun er brugt op. mht gigt osv.

Der kan være noget brusk der er gået i stykker eller et stykke nogle der er flækket, dette vil ikke kunne ses på billederne, så nu afventer jeg lige et par uger og hvis mønsteret forsætter, så skal der nok en kikkert ind, hvis altså der ikke skal følge en genoptræning på et ½ år.

Men en meget postiv oplevelse på faxe og Ken er meget sympatisk og rigtig god til at fortælle hvordan og hvorledes.

Så vi fik tilbragt en time dernede idag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fie var på faxe dyrehospital
Kommentér på:
Fie var på faxe dyrehospital

Annonce