{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Mille N
Mille N
Tilmeldt:
15. mar 2011
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 64

Lille Fie på operationsbordet :(- Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Da vi var til dyrlægen igår i Borup ved køge, fordi Fies øje var blevet meget rødt og hun havde en hinde, tog vi derop, men da vi kom derop sagde hun at vi skulle videre til Højelse dyreklinik..
Da vi kom derhen sagde de vi skulle videre til Haslev dyreklinik og der faldt dommen.. Fie har en stor skade på hornhinden, og det er gået het ned til selv øjet...

Det er første gang jeg har en hund der har været på operationsbordet.
Hun har fået en stor skade på øjet, og hun har mistet noget hornhinde, og skal derfor syges osv. i øjet....

I den forbindelse har jeg lige nogle spørgsmål..

Er der nogle der ved om Haslev dyre klinik er gode til deres operationer?? (Jeg har hørt nogle andre steder ikke skulle være fantastisk, det er derfor jeg spørger)

Hvor lang tid har det taget før jeres hunde har været "up to date" Efter at havde i narkose??

Det kommer til at koste ca. 8-10.000 kr. Er det noget i vil tage over forsikringen??

Jeg håber i vil svare på mine spørgsmål.

OG PUHA hvor tiden går langsomt, !! Jeg skal hente Fie igen ved 2-3 tiden......

PFT. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille Fie på operationsbordet :(- Hjælp
  • #1   2. sep 2011 Jeg havde engang en hund der fik en revne i hornhinden. Derfor er jeg ultra hys med at komme til dyrlægen så snart det er noget med øjnene. Hvis man ikke reagerer hurtigt nok, kommer der nemlig skidt ind i den revne og helt ind og kan ødelægge øjet:-(

    Jeg kender ikke til Haslev dyreklinik, men uanset hvad folk mener, så er det jo også "for sent" nu.

    Jeg ville da klart tage den over sygeforsikringen...... Hvorfor dog ikke?



  • #2   2. sep 2011 Jeg har fået opereret en hund med en stor(ret dyb) rift på det ene øje.... Det lyder dog ikke så alvorlig som med din hund... Men han fik syet øjet sammen i en uge så blinkhinden kunne hele såret... + var i behandling med forskellige øjdråber en månedes tid...

    1 uge var han jo ret påvirket af det pga øjet var lukket sammen jo og gik med skærm 1 uge, undtagen når jeg kunne være ved ham og holde øje med han ikke kradsede sig i øjet... Men han var egentlig meget normal da han kom hjem, selvfølgelig træt med ellers klar i hovedet....

    Forsikringen betalte hans operation...

    Det andet kan jeg ikke svare på...

    God bedring med det lille pus...


  • #3   2. sep 2011 Klinikken kender jeg ikke, men jeg kan fortælle, at min er blevet rimelig frisk igen i løbet af aftermiddagen/aftenen efter narkose. Så kan der selvfølgelig være eftervirkninger af selve operationen, som tager længere.

    Hvis du har forsikring, skal du selvfølge bruge den. Det værste, der kan ske er, at den ikke dækker.

    Og så rigtig god bedring med hende. Håber, du kan finde på noget at fordrive ventetiden med for nej, det er bare ikke særlig sjovt at gå og vente. Det kan godt være, min dyrlæge hader mig for det, men jeg har altså haft ringet en enkelt gang for at høre, hvordan det var gået, da jeg regnede med, hun lå og vågnede


  • Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 64
    #4   2. sep 2011 Tak For hjælpen smiley

  • #5   2. sep 2011 Hvorfor spørger du om vi ville tage den over forsikringen smiley Det er jo netop for sådanne tilfælde, at man har tegnet forsikringen :o)

    Jeg kender ikke klinikken, men jeg er sikker på at det nok skal gå og nu kan du snart hente hende igen


  • #6   3. sep 2011 Hvordan gik det med hende? smiley

  • Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 64
    #7   13. sep 2011 Hun har stadig skærm på.. Min forsikring vil ikke betale fordi de ikek ækker øjne hos Pekingeser :s ... HMM!!!!!
    Men ja, Så må jeg ty til lomme....

    Men i det store hele har hun det godt, Hun er desværre kommet i løbe tid nu og det er jo lidt svært med "skærm" på.... Men på torsdag skal vi til dyrklinikken iegn og have den af..

    PS. Den er god den dyre klinik i Haslev.. smiley Meget søde .


Kommentér på:
Lille Fie på operationsbordet :(- Hjælp

Annonce