{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grime??
  • #1   9. okt 2009 grime er noget man bruger til en hest smiley

    Det der er en halti, og har ikke selv brugt sådan en, syntes det er unødvendigt


  • #2   9. okt 2009 Jeg synes grimen er en allersidste løsning. Grunden til det er at man kan ødelægge hundens ryg og nakke ganske betydeligt, hvis den anvendes forkert, og med forkert mener jeg at man kun bruger snoren i haltien. Desuden er det de færreste hunde der synes om at have den på.

  • #4   9. okt 2009 Jeg bruger grimen til min Schæfer.
    Den er bare GENIAL smiley

    Han går normalt som en drøm på gåture, men ser han en anden hund, bliver han ekstrem arrig, men med grimen kan jeg holde ham i sådanne situationer.

    Har man en hund, der er lige så stærk eller stærkere end en selv, syntes jeg den er super.

    Min dyrlæge mener også den er en rigtigt god ting smiley
    Som han siger, har man alle dage brugt dem til køer, heste, geder, får m.m., så hvorfor ikke også til hunde.....


  • #5   9. okt 2009 KJeg bruger denne i læder, det er den der hedder Original leather.
    (link fjernet)

    Bryder mig ikke om det materiale dem man kan købe herhjemme som du har linket til, er lavet af, mht komforten.

    Som med halsbånd, div seler osv, kan man få skader især hvis hunden trækker eller springer frem, så man skal stadig passe den, men man har meget mere kontrol over hunden og hvis man bruger den rigtigt er den et godt redskab, og jo min hund er ligeglad med at have den på,
    Forstår egentlig heller ikke at folk er så meget imod den, jeg synes da at kvælerkæder, gå pent seler osv er værre end en halti smiley


  • #6   9. okt 2009 Jeg er så heller ikke begejstret for kvælderhalsbånd, gå pænt seler osv. Netop pga. ricikoen for skader. Diverse kiropraktore anbefaler alm. seler til langt de fleste hunde, da de er mere ergonomiske korekte.

  • #7   9. okt 2009 Men jo, jeg kan godt se at en Halti (som er korekt anvendt) kan være en god ide til meget store stærke hunde som af den ene eller den anden årsag ikke har lært at gå pænt.

Kommentér på:
Grime??

Annonce