1.019 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Valg af hvalpefoder. Valg af hvalpefoder.

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt.

Vi får en lille fin border terrier hvalp om to uger. Jeg ved hvad rigtig godt foder skal indeholde, og hvad der er bedst for hvalpen. Men der er simpelthen så meget at vælge mellem. Så kære folk. Hvad bruger i til jeres hvalp, og hvad koster det.

Og hvad fraråder i?

Jeg tænker selv på enten: Eukanuba, Olivers, Hills, Royal canin...

Hva siger i?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af hvalpefoder.
  • #1   28. sep 2009 hvis din opdrætter giver noget ordentlig hvalpefoder, hvad vedkommende forhåbentlig gør, så vil jeg råde til at blive ved på det.

i hvert tilfælde i starten.

• #2   28. sep 2009 du får sikkert også en lille smule med hjem derfra

• #3   28. sep 2009 De får Hills fra opdrætter.

• #4   28. sep 2009 jamen så ville jeg blive ved med det

har selv brugt det, men mine voksne hunde gider ikke spise det. så derfor giver jeg nu Olivers

• #5   28. sep 2009 De nævnte mærker er alle af høj kvalitet, så det bliver vist et spørgsmål om temperament-vane eller måske religion at afgøre hvad der er bedst at fodre med...smiler lunt...
    Vælg blot det du selv er mest overbevist om... bare husk at det skal være hvalpefoder og at det skal være egnet til racens størrelse, energibehov og din hunds aktivitets-niveau osv osv.... Disse regler gælder forsåvidt til alle tider uanset hundens race og alder. Nogle brugshunde arbejder rigtig hårdt, andre driver sport, løb, agility osv. atter andre ligger og sover i vindueskarmen hele dagen osv... Disse hunde skal alle fodres forskelligt, så maden bliver behørigt afstemt efter hundens behov...hele tiden...
    Håber du kan bruge lidt af mit svar til noget fornuftigt, ellers smider du bare det hele væk og danner de egen opfattelse på baggrund af noget andet, som du synes giver mere fornuft og mening for dig..
    Mvh
    Kent

• #6   28. sep 2009 Okay så vil jeg indtil videre fortsætte med det.

Men jeg syntes bare ikke jeg gider købe det dyreste foder, hvis billigere produkter som feks olivers er lige så godt. Jeg ved godt det er indiniduelt hvad den enkelte hund fungere på.

• #7   28. sep 2009 Olivers er bestemt lige så godt....

men vendt lidt med at skifte, så hvalpen ikke skal skifte foder for pludseligt

• #8   28. sep 2009 Jeg regner bare med at skifte den stille og roligt over når den skal have voksenfoder.

• #9   28. sep 2009 Ellers kan det vist godt betale sig at købe via. zooplus.com (er det ikke det det hedder?)

• #10   28. sep 2009 ja, hills koster 365 kr mener jeg i zooplus, det er en besparelse på næsten 300 kr i forhold til DK.

Kommentér på:
Valg af hvalpefoder.

Annonce