{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Arion - et godt valg (syntes jeg) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare lige fortælle hvor glad jeg er for Arion.

Arion har jo været på markedet i lang tid, men jeg lærte det først rigtigt at kende, da jeg sidste år fik min cocker spaniel Bella. Der brugte hendes opdrætter nemlig Arion og da jeg hentede hende hjem, fik jeg noget hvalpefoder fra Arion med. Hun spiste det fint og hun voksede godt på det og generelt var jeg bare ret glad for foderet.
Jeg har jo så også min gamle hund Minnie, som hele sit liv har døjet med allergi, i form af pollenallergi og noget foderallergi overfor bl.a. hvede. Jeg opdagede så da jeg fik Bella, at Arion også havde et senior foder som ikke indeholdte hvede og det besluttede vi os så for at prøve til Minnie. Og det har været en sucses! Hun har ALDRIG fungeret bedre på et foder og hun har ellers prvet lidt af hvet. Både allergifoder og foder mod overvægt fra dyrlægen af, men der har hun altid kløet sig. Nu kløer hun sig ikke mere end hvad en "normal" hun kløer sig. Jeg agter også at fortsætte med Arion til Bella når hun bliver større.

Er der andre der har gode erfaringer med Arion? Og hvilken variant har det været?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arion - et godt valg (syntes jeg)
  • #1   10. jul 2009 Foderet tror jeg nok er vældig fint - men min dame gad ikke spise.
    Og det sker SJÆLDENT! hehe


  • #3   10. jul 2009 Bruger Arion lam og ris

    Det eneste mærke min kræsne tæve gider spise.. Nu har hun fået det i 2½ år uden at klage.
    Taco min hanhund har meget sart mave og får diarre meget nemt... har prøvet en del forskellige mærker til ham.. Også fra dyrlægen, men det eneste han tåler uden hans mave "går i stykker" er Arion.... Uanset varriant


  • #4   10. jul 2009 Hvad ligger prisen på, og er det muligt at bestille en vareprøve måske?

    har lidt kræsenheds problem hos Freja - hun er glad for hills, meeen, synes det er en smule pebret... Nu da min økonomi har vendt sig desværre...


  • #5   10. jul 2009 Prisen ligger på 392-442 kr pr 15 kg..afhængigt af varriant.
    Når du har købt 6 sække er nr. 7 gratis, hvis du køber ved samme forhandler.
    Du kan få en gratis vareprøve i en butik.. man kan vist ikke få dem tilsendt.
    Der er smagsgaranti, så kan hunden ikke lide foderet, returnerer du sækken med resten af foderet og får alle pengene retur..
    Du kan læse mere her... Bla. finde nærmeste forhandler
    www.arion-premium.dk


  • #6   10. jul 2009 Tina og Alex

    Tak -. Det vil jeg lige kigge på smiley


  • #8   10. jul 2009 Til pia K.. alt efter hvor du kommer fra, så forhandler petworld og foderlageret også arion.. Bare hvis det var kortere for dig at hente det.. Det fandt jeg nemlig ud af smiley

Kommentér på:
Arion - et godt valg (syntes jeg)

Annonce