1.072 visninger
|
Oprettet:
Er hunden drægtig/falsk eller hva ? {{forumTopicSubject}}
Her er historien, vi er helt på herrens mark...
Tæven kom i sin første løbetid 15 juni, som sluttede 13 juli
27 juli, medicin mod falsk drægtighed..
I nat har hun pevet og været meget urolig, puttet gummi and til patterne som er fyldt med mælk..!
Der er slim fra skeden... som hun slikker konstant, men det er klart og lugter ikke ...
Men hvad pokker er der galt ?
Vi har ikke set løbetid efter den første (og det ville jo være meget tæt)
kan hun blive falsk drægtig uden en løbetid - for hun kan da ikke være drægtig ? så skulle hun ha gået i 3 måneder ??
Kan i hjælpe ??
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 77
har du mærket i lysken om der er uro???
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.022
Tænker lidt når hun var i løb en måned og så falsk drægtig i endnu en, kan hun ha været modtagelig for en han hund der ?
Hun skal stereliseres den 7 okt, fordi der allerede i første løb var problemer med falsk drægtighed, men er hun det igen, så bliver hun jo ikke opereret .....
Troede bare der skulle en løbetid til for at blive falsk drægtig ... ??
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 77
Men jeg mener klart du skal kontakte en dyrlæge pr tlf og spørge ind til det. hvis hun har meget mælk i patterne kan det nemt sætte sig til betændelse, og i værste fald kan hun få knuder i patteren.
tag temp på dun hund inden du ringer til dyrlægen.
for mig lyder det ikke kun som falsk drægtig, da jeg aldrig har oplevet mine tæver med slim bag til når de kun har været falsk drægtig, men kun når der har været hvalpe.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Men jeg ville lige tjekke med dyrlægevagten via tlf om de vil se hende, når nu der er det her slim.
Er hunden drægtig/falsk eller hva ?