{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.638 visninger | Oprettet:

Brian J
Brian J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Halsbånd til Berner sennen hvalp?? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvilken størrelse halsbånd jeg skal købe til en berner sennen hvalp på 8 uger??
Skal hente den om 4 uger, men vilgerne sørge for at få købt den rigtige størrelse inden.
Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Corfitz

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halsbånd til Berner sennen hvalp??
  • #1   22. sep 2009 Du kan sikkert få lidt hjælp til størrelsen hos din opdrætter..
    Men jeg vil anbefale at du køber et Neylon halsbånd som du kan udvide efterhånden som hvalpen vokser, for eller bliver det hurtigt for lille..

Hvis du har en god dyrehandel i nærheden med god race kenskab kan de sikkert også hjælpe dig..

• #2   22. sep 2009 husk at købe et som kan spædes meget ud, de vokser som ukrudt smiley så med mindre du vil købe nyt hver 14 dag så køb et som er lidt for stort smiley og held og lykke med det smiley det er en dejlig hunderace smiley

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   22. sep 2009 Det jeg gerne vil vide er hvor mange cm det skal være til at starte med, da jeg ingen ide har om dette smiley Men ja det er en fantastisk race denne berner smiley
    Havde også regnet med at købe et i nylon, da det som regl er dem der kan udvides mest smiley

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #4   22. sep 2009 Tillykke med den lille ny :0)
    Du skal nok regne med ca 30 cm når den kommer hjem.

Hvis du ikke har noget imod at handle på nettet har www.apporten.dk lge nu tilbud på nylon halsbånd der kan stilles i længden med ca 15-20 cm.
    De har dem også i webbing, en lidt mere lækker kvalitet, men de koster også lidt mere. ( smag og behag )

Kommentér på:
Halsbånd til Berner sennen hvalp??

Annonce