{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

At vælge race {{forumTopicSubject}}

At vælge race er en virkelig svært, for man vil så gerne vælge den rigtige.

Jeg har en blandingshund, jeg er glad for. Men det er en hund, der dybest set ikke passer til mit temperament. Den bliver hurtigt nervøs.

Nu er jeg så ved at underøsge hvilken race der SÅ passer til mig.

Jeg er hovedkuls forelsket i aussierne- de er bare så ubeskriveligt smukke. Og deres glæde ved at arbejde er bare så tydelig. Men det er ikke en race for mig. Jeg er for nem at stresse og det kan en aussie også nemt blive, hvis jeg er det. Udover det, så kan jeg nemt blive alt for nussende ved en hund, og give den for meget kærlighed hvis jeg er for forelsket i den. Og det bliver sværere at være leder for hunden, hvis jeg hele tiden kigger beundrende på den.
Så vil det være bedre at vælge en race, som er mere hund i mine øjne, og som jeg ikke føler at jeg vil komme til at behandle med fløjshandsker(=komme til at behandle mere som barn, end som hund)
Derudover tror jeg det er vigtigt at vælge en race, hvor jeg ikke har for mange bekymringer. Fx vil jeg have bekmringer med en race der enten kan være for dominant eller for nervøs..

Jeg skal altså vælge en race:
* jeg ikke er forelsket i.
* der ikke kan blive for meget et nussedyr.
*der hverken er dominant eller nervøs.
*en race der ikke de har for højt stressniveau, eller er for pleasende og opmærksom på ejer.

Hvad mener i om det ?
Og forstår i hvad jeg mener ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At vælge race
Kommentér på:
At vælge race

Annonce