{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Cocio
Cocio
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402

Medlemskab af Dansk Kennel Klub {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ja, jeg har endnu ikke selv hund, men det skader jo aldrig at blive klogere på emnet, så man er forberedt, når jeg forhåbentlig får en hvalp indenfor dørene om 1-2 år smiley

Jeg vil derfor gerne være medlem af DKK, så jeg kan få deres blad tilsendt.

Spørgsmålet er nu, hvordan jeg bliver det??
Jeg har været inde på deres hjemmeside, trykket på linket på forsiden. Herefter bliver man ført til hundeweb, hvor jeg så igen har trykket på "Bliv medlem af DKK" og endnu engang trykket på linket på siden "Klik her for at blive medlem af DKK". Her har jeg så oprettet en bruger til hundeweb, og det er altsammen meget fint, men jeg er jo stadig ikke blevet medlem af DKK, for jeg har endnu ikke fundet et sted, hvor man skal indtaste adresseinfo, betale osv., så er der nogle af Jer herinde, der kan guide mig? Har jeg mon overset noget?

Ellers sender jeg dem en mail, og så kan de forhåbentlig hjælpe mig i løbet af ugen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medlemskab af Dansk Kennel Klub
  • Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#1   14. sep 2009 Jubiie, så fandt jeg selv svaret smiley
    Man skal blot aktivere sin bruger og derefter gå igennem proceduren igen, så kan man få lov at udfylde alt info, når man har logget på med sin nye hundeweb bruger.

Undskyld ulejligheden smiley

• #2   14. sep 2009 På deres hjemmeside, kan se du se filmen, til nye hundeejere gratis.
    Og deres blad kan læses gratis på biblioteket. Det er nogle dyre blade.

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#3   14. sep 2009 Tak skal I have. Jeg er af den holdning, at man aldrig kan få nok information (og så synes jeg i øvrigt, det er hyggeligt at læse mere om emner, der interesserer mig).
    Vi regner iøvrigt også med at tage en tur til udstilling i Brøndby i weekenden for at se lidt nærmere på de racer vi har/har haft i vores overvejelser.
    Og hundeweb kommer vi bestemt også til at gøre brug af, når vi nærmer os det tidspunkt, hvor det bliver mere konkret smiley

Doggymom: Jeg vidste faktisk ikke, at man kunne læse bladene på biblioteket, og nu har jeg så meldt mig ind... Jeg tror til gengæld også, at det bliver rart at få bladene selv, så kan man jo også gemme dem og læse i dem fra tid til anden. Og så har jeg også tænkt mig at melde mig til et "Før du køber hund"-kursus, så lidt ekstra får jeg da ud af det, men tak for rådet smiley

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

#4   14. sep 2009 Susanne S > Primært jagthunderacer som tolleren, labrador, golden retriever, springer spaniel eller cocker spaniel - i nogenlunde prioriteret rækkefølge smiley
    Vi regner først med at det bliver om halvandet - 2 år, så vi har heldigvis god tid til at undersøge racerne til bunds. Indtil nu har vi primært læst om dem, men vi vil også opleve dem "live", besøge opdrættere m.v. inden vi lægger os mere fast på noget.

Så hvis nogen, der læser denne tråd skulle have erfaringer/kennel-anbefalinger omkring nogle af de nævnte racer, som I måtte have lyst til at dele ud af, vil vi naturlivis være meget taknemmelige - evt. i PB.

Kommentér på:
Medlemskab af Dansk Kennel Klub

Annonce