{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

hund gik til angrib {{forumTopicSubject}}

mig og min mor var ude og gå med vores 2 hunde i går, vi sidder på en bænk og nyder en cola, og vi har taget min nevø med i barnevorgen på 2 måneder med. det er en stor græspæne der hvor vi sidder, så kommer en mand med sine 3 hunde, 2 d/s gårdhund, og en lab. vores hund hilser og de leger lidt frem og tilbage (= han vælger at gå vider med med sine 3 hunde efter et par minutter.
der hvor vi sidder kan vi se en vej, og der kommer 2 unge drenge ned af med en deres hund som er fri (den ligner en gul, snavser og lab bl.a) og så begynder deres blanding løbe alt hvad den kan, og de 2 unge drenge råber nej og dens navn, og den løber ned for at nakke de hunde vi lige har sagt dav til, vi kan ikke se angribe hvor vi sidder for, da der er en stor busk der, vi råber selvfølgelig vores hunde til os, og får fat i dem, selv om de også ville hen og se hvad der forgår. jeg har begge hunde i halsbånedet, og man kan høre alvorgen, af kæmperiet over ved busken. så stopper det, og den gule hund kommer hen i mod og og vores hund, og min nevø i barnevorgen, min mor tager en stor kæp op for græsplæne af som hunde havde leget med noget tid for inde. jeg tager fat i vores hunde's nakke skine for få dem op på bækken, hvis hunden slipper forbi min mor, så er det svære få fat i vores hunde.
ejen prøver ingen gang kalde deres hund til sig, de går bare efter den.
min mor hæver kæpen og ville knalle den en hvis den kommer tætter på. så siger hun til den, er du færdig, den vælger ligge sig ned i underkastning, og den ene dreng får fat i den, da den er nede på jorden. min mor rammer den ikke skal siges
folk kan mene hvad de vil over min mor, men jeg ville heller ha den fik en, end den slog enten min hund, eller min mors ihjel. sikke en forskrækkelse den tur blev.
og hvor våger man slippe sådan en hund, man ved går til angrib, hold kæft hvor var jeg sur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund gik til angrib
Kommentér på:
hund gik til angrib

Annonce