689 visninger
|
Oprettet:
Min bedste ven... {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu ligget rigtig syg i 3 dage - sådan syg hvor man bare ligger på safaen og intet fortager sig.
Bastian har virkelig vist sig fra en side jeg aldrig har set før. Han viger ikke fra min side. Ligger oppe i sofaen ved mig hele tiden - musse stille og siger ikke en lyd. Ligger bare og passer på mig og slapper af. Der er slet ingen tvivl om at han kan mærke jeg er syg.
Vi har været ude at gå en time hver dag selvom jeg ikke har det så godt og han går bare så pænt ved siden af mig.
Er helt rørt over at han opføre sig anderledes end normalt. Han er verdens bedste ven:)
Nogen der også har oplevet dette??
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 432
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
Nogle dage har jeg dumme dage hvor jeg ligger med kraftig hovede/nakkesmerter, selv Caspar min ene hund er meget aktiv han ligger også bare ved min side dagen lang, det samme gør Micki....
Men er vi dovne en dag vil min aktive caspar dreng ikke finde sig i at kede sig hehe.... Jeg ser det som virkelig intilligent at de kan opfange det:o).... De er mine dejlige drenge elsker dem over alt:o)))
Min mors hund gør det samme hun ligger af og til med Migrene og der ligger hendes hund også i sengen hos hende HELE tiden, den faster faktisk, helt utrolig og lidt skræmmende... Når hun så er på benene igen så vågner Ronja også op igen:o)....
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Når jeg er syg og dårlig, hvilket jeg desværre er for ofte, ligger Basse ved mine fødder (ikke på mig) og har pludselig mere end rigeligt i to tisseture om dagen.
Når vi er ude, går hun perfekt..
Da jeg havde hold i ryggen for kort tid siden, var hun også sådan.. Da jeg endelig forsøgte at gå lidt med hende, gik hun bare perfekt på plads, og da vi var hos mine forældre hvor sengen er lille, sov hun på gulvet, fuldstændig af sig selv.. Det er utroligt som de bare ved den slags
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 218
Har lovet ham vi skal ud og grave efter mus når jeg er frisk igen...
Min bedste ven...