{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Fornøjelsen ved at have hund,,host {{forumTopicSubject}}

Mine forældre har den ene af Ayla's hvalpe. Nanna, 1½ år og 50 kg.
Hun går så i deres garage på 100 2m. når hun er alene. De havde parkeret deres Audi i garagen i sidste uge,,det er en absolut hundefri bil.... Nå men Nanna havde da hygget sig da hun var alene,,hø hø. Da de gamle kom hjem fandt de Nanna liggende sovende på førersædet,,,og så opdagede de hvordan hun ellers havde hygget sig,,,(det er så her der skal tilføjes et lille host ;o)
I ved hvordan børn muntrer sig i et legetårn med rutsjebane og sådan noget ? Det havde Nanna gjort med Audi'en,,, Hun var klatret op over kølerhjelmen, op over forruden og gledet ned over bagsmækken,,,flere gange ifølge ridserne,,,eventuelt også den anden vej- så go'e kriminaldetektiver er vi jo heller ikke,,,men man kan da se at hun har haft svært ved at stå fast,,,såååå hip hip,,50 kg. hund der skøjter rundt over hele lakken, Da hun var blevet træt af det, opdagede hun at vinduet i førersiden ikke var rullet helt op, og så skulle hun da derind og sove. Men det er jo ikke nemt når der er et stykke vej derop,,,og se nu der,,hendes flinke mor og far havde jo påsat greb som på en klatremur (sidespejlet)..hun kom med møje og besvær derop og ind,,,ALT plastik imellem ruderne, gummilister, sidespejl, ridset helt ned til grundfarven i et meget indviklet mønster,,,

Men, neeej hvor sov man bare godt der siger Nanna,,,uha da da ;o)

Min far ringede og sagde at de havde en hund de gerne ville aflevere tilbage til opdrætteren og fortalte så hvad der er sket (har selv set det siden),,,,Men heldigvis har mine forældre et rigtig godt og behageligt temperament, så hun fik hverken skæld ud, tæsk eller lignende (som mange andre nok kunne ha' følt sig fristet til i sådan en situation),,,Men konsekvensen er dog at Audien må stå ude i vind og vejr når Nanna er herre over garagen,,hi hi

Ville bare lige dele det med jer,,og egentlig også som en go' reminder om at uanset HVAD vore kære hunde har lavet af balade,,så træk vejret dybt og lad som om intet er sket hvis ikke man griber dem i det.
Svært hva' ? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fornøjelsen ved at have hund,,host
  • #1   2. sep 2009 Øv et syn at komme hjem til.

Men sidder alligevel og smiler lidt på den måde du fortæller historien, det ser temmelig komisk ud i mit hoved. :o)

• #2   2. sep 2009 Hehe... Hun har da hygge sig... smiley
    Med hendes nye legetøjsbil...

Meen... Tror da li at jeg var gået ind og taget en pude.. Proppet hovedet ned i den .. Og så havde jeg nok råbt nogle meget grimme ting, Meget højt...
    OG ringet til forsikringsselskabet bagefter smiley

• #3   2. sep 2009 Ja, præcis,,,hi hi,,,man ser næsten et barn for sig der lige har fået et megasjovt nyt stykke legetøj :o) Kender jo Nanna og ved hvor lalleglad hun er :o)
    Men udover det så kan jeg ikke komme i tanke om andre der ville ha' haft den sindsro til at reagere på det som de gjorde :o)

• #4   2. sep 2009 Anita & FreYa Prutten ;o) .
    ha ha ha ha ha,,,ja, DET kan jeg så også godt se for mig,,,griner :o)
    Tror du forsikringen vil dække sådan noget da ? Vi har snakket om det, men det er jo deres egen hund.

• #5   2. sep 2009 Der er ikk ret mange som ville reagere så roligt smiley

• #6   2. sep 2009 Jamen, ved ikk om det dækker.
    Men der er vel en indbo - bil - kasko agtig forsikring som dækker..?
    Det er jo ik li frem billigt at få den malet..

Selve hunde ansvars forsikringen dækker jo ikk

• #7   2. sep 2009 Ahaa,,,ja den vej har vi slet ikke snakket om at det kunne lade sig gøre ? Måske ? Det vil jeg lige prøve at foreslå dem.
    Den er faktisk så ridset at det ser ud som om den er blebet poleret med en skruetrækker i skiftende styrke,,nogle steder kun overfladisk men andre steder helt ned til grundmalingen,,, Har også sagt til dem at de bare skal nøjes med at have bilen fremme i regnvejr,,,så ses det ikke så tydeligt,,fnis ;o),,og hvad plastic og gummi angår så er der ridser som er flere milimeter dybe,,,så de skal nok skiftes.
    Har nu også foreslået dem at de kunne købe en skrotbil, lissom man gør til børn,,,da det jo lissom tyder på at hun kan få mange timers sjov ud af det endnu,,thi hi hi ;o)

• #8   2. sep 2009 Oh my good...
    Stakkels bil smiley
    Hva er det for en Audi...? Min lillebror er audi og vw mekaniker.

• #9   2. sep 2009 hi hi,,ja nu er det jo altså kun en 80'er,,men det er deres "pæne" bil, røgfri, uden ridser, (ja det er jo så fortid nu), pletter eller andet der springer i øjnene. De gav 60.000 for den for et par år siden og passer altid ufatteligt godt på deres ting. De bor på en stor gård og til daglig brug er deres Transit meget mere bevendt. Så Audien er sådan mere til pæn brug, ud og spise og sådan, eller hvis de begge skal bruge bil samme tid.

Godt det ikke er en ny lækker Q7'er tænker jeg bare,,,så havde jeg grædt sammen med dem ;o)

• #10   2. sep 2009 Hehe... Ku godt være det var en stor fed slæde.. For de er sgu ikk billige... Hehe..
    Men ja.. Det koster nok 15.000 ihvertfald... Rimeli nitte...

• #11   2. sep 2009 Nå men jeg vil daffe i seng :o)

Håber i har hygget jer lidt over denne "tragedie", eller hvad man skal kalde det. Og fået lidt stof til eftertanke til en anden gang hvor vapse laver lidt balade ;o)

sov rigtig godt allesammen :o)

• #12   2. sep 2009 Jow,,,så havde det jo været endnu mere træls,,hi hi.
    Men vi holder jo af og værdsætter vores ting på forskellig vis, så i mine forældres øjne er det nok det samme som en uvurderlig Rolls Royce i en ellers perfekt samling,,,( eller måske ikke,,men forstå mig ret ;o)

• #13   3. sep 2009 dengang min hund var selv i bilen imens jeg trænede på et hold og ventede på han selv skulle trænes blev han stresset over en anden hund+ hundeførere der blev ved med at gå frem og tilbage foran bilen. Det resulterede i at han har prøvet på at komme ud og endte med at bilen(som var helt ny, kun en mdr gammel) var ødelagt for 25.000 kr indvendigt og da jeg ringede til forsikringen sagde de at det ville kasko dække, pyha sagde jeg bare.

• #14   3. sep 2009 hahahhahah Tror nu også jeg pænt havde lukket døren til garagen, var gået inden for og revet håret af mig selv :o))) For at gå ud og tjekke igen, om det nu ikke bare havde været et mareridt....

• #15   3. sep 2009 Vibeke: Puhaaa,,,sikke en omgang at komme ud til,,,det var da rigtig godt at kaskoen dækkede skaderne,,især når nu det var en helt ny bil. Og stakkels hund egentlig,,,at den har været så stresset.

• #16   3. sep 2009 BanDitte *nu I 40 ERNE *

hahahaha kan lige forstille mig man sidder i bilen, for lige efter at have en dejlig stor klat mundskum siddende lige i panden :o))))))

Nej har også erfaret det med at lukke døren og håbe på det var et mareridt, ikke virker. Men hvor ville man da nogle gange ønske man kunne skrue tiden bare en smule tilbage *GG*

• #17   3. sep 2009 Tanja H: Ja det var ikke særlig sjovt, men jeg kunne jo ikke sskælde ham ud. Tror også at en af grunden til at han ville ud var fordi min mand næsten lige var rejst til Afghanistan(havde været væk ca, en mdr.)
    og han bare ville ud til sin mor, han har jo før mange gange været i bilen og bare sovet så havde jo aldrig troet at det var noget han kunne finde på. Jeg tror aldrig jeg har grædt så meget i hele mit liv, for jeg kunne jo ikke bare lige ringe til manden og sige det, jeg kunne kun skrive en mail.
    Valgte dog at træne med hunden alligevel, men selv om jeg ikke skældte ud var han godt klar over der var noget galt med mor for han veg ikke fra min side. skulle blandt andet lave en øvelse for han skulle gå langt foran mig og stoppe på komando, men jeg kunne overhovedet ikke få ham væk fra mig. skøre hund:-) Jeg havde det også rigtig dårligt over jeg havde sat ham i en situation som han bare ikke kunne klare, og hvor er det forfærdeligt at han ikke har kunne komme til mig og kun har haft i hovedet at han ville ud til mig. Det er jo ikke fordi han ødelagde bilen fordi det kunne være sjovt.

• #18   3. sep 2009 hvis ridserne i lakken ikke er gennemgående kan de muligvis poleres væk... et forsøg værd at køre inden om et klargørings center og høre hvad de kan gøre ved det.
    må indrømme jeg smilede da jeg læste det... men stakkels dine forældre... det har garanteret set sjovt ud når hun har klatret rundt på bilen, åhh altså de hunde.

Kommentér på:
Fornøjelsen ved at have hund,,host

Annonce