{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Så rykkede det lige lidt tættere på... {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden skrev jeg det her indlæg;
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=343074
som desværre endte i en masse mudderkastning. Men jeg tog rådene til mig og har slappet mere af på det sidste, og sluppet Louie løs, selvfølgelig kun hvor man må, og hvor jeg havde god oversigt over det hele. Dejligt!
Så sidder jeg og ser tv avis og de fortæller historien om pigen, der der blev angrebet af naboens amstaff mens hun legede med sin kat udenfor. Og sørme om pigen ikke går rundt i min boligforening! Hun bor et stenkast fra mig, og det har amstaffen jo så også. Man må ikke have muskelhunde af nogen race i boligerne. Ved at der har været en muskelhund som overfaldte og skadede en lille hund her i kvarteret- nabosladder, men fik det bekræftet af viseværten. Nu håber jeg bare at det er den samme hund. Men kan ikke lade være med at tænke "hvad nu hvis det havde været kæresten, eller mig eller..."

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så rykkede det lige lidt tættere på...
  • #2   1. sep 2009 Hunden er vist aflivet nu =) Ejeren gik vist med til det =)

• #4   1. sep 2009 Helle<<< Det er også dem der er problemet, dem der ikke vil se at de har en hund der skaber problemer i samfundet =)

• #5   1. sep 2009 Helle og barylerne: har kun set to på det halve år jeg har boet her. Den ene er brun og MEGET aggressiv og den anden er sort og muligvis en blanding. Det var så'n et ungt par der altid går med den. Gad godt vide hvilken en af dem (hvis det da er en af dem)
    Jeg tror godt nok det er slut med at gå oppe i skoven. Det er bare så'n en skam, for det er bare et dejligt sted og alle hunde jeg har mødt har Louie kunnet med og han har udviklet sig fra en hysterisk lille gimpe til en meget social hund.

• #7   1. sep 2009 Helle<< Ja for deres hund er jo den perfekte familiehund =)

• #10   1. sep 2009 Helle og barylerne: hmmm rødbrun og rødbrun... vil mere sige fawn. Mødte den en dag i toften lige ved langengevej, og så snart fyren der gik med den så os, stammede han snoren godt til, så jeg fik louie helt ind til mig, og så gik den ellers bare amok. helt op på bagbenene og ved at hænge sig i halsbåndet mens den lød som en løve.
    Det er bare så mega øv! Jeg elsker virkelig at rende rundt i den skov og lade louie tulle uden snor. Men selvom man smider snor på ham, så er det stadig utrygt!

• #11   1. sep 2009 Ha ha Helle. Ja Vejlby toften er sgu en ghetto!! Vi plejer at joke med at hvis man tar en bus til gellerup er folk næsten kun sorte- hvis man tager bussen herud, så er det kun gråhårede mennesker i bussen!

• #13   1. sep 2009 Vi er stadig heldige. Jeg boede i mindre by i nordjylland- og der var flere muskelhunde end der var alle andre racer! Så to-tre hunde er stadig billigt sluppet. Problemet er jo så bare at der ER problemer med dem der er her.

• #14   1. sep 2009 Jeg har ikke læst hele den tråd der bliver linket til, men det der slår mig i den og ligende debatter er at holdningen fra en del af musklehundeejerne er sådan lidt "Tag jer samme og spis en kiks-agtig", meget u empatisk og nedladende, synes jeg.

Jeg har jo selv en muskelhund, men jeg forstår så udemærket ejerne af ikke-muskelhunde/ småhundejerne.

• #16   2. sep 2009 Du behøver skam ikke takke, jeg mener det bør være almindelig omtanke og plig. Eller hvad man kalder det.....

Jeg fatter ikke man kan være så ligeglad med andre mennesker og deres hunde.

Kommentér på:
Så rykkede det lige lidt tættere på...

Annonce