909 visninger
|
Oprettet:
FØJ !! Så kom det for tæt på...... {{forumTopicSubject}}
Puuuh ha... så godt at ambulancerne rykkede forbi huset her hvor vi bor...
Og det er max ½ - 1 km fra hvor vi bor at det er sket...
(link fjernet)
Stakkels forældre :o(
jun 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 232 Svar: 2.745
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.275
okt 2006
Følger: 64 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 2.269
Bilisten stak af fra stedet efter ulykken, men omkring klokken 21.30 kunne politiet anholde en 23-årig mand fra Termdrup, der meldte sig selv. Det bekræfter Nordjyllands politi over for bt.dk..
Manden er ikke kendt af politiet i forvejen.
Politiet indledte en storstilet eftersøgning efter flugtbilisten efter trafikdrabet.
- Den 8-årige dreng blev ramt af bilisten med så stor kraft, at han blev kastet over i den modsatte vejbane og ramt af endnu en bil, der ingen chance havde for at undvige drengen, sagde vagthavende fra Nordjyllands Politi til bt.dk..
Drengens mor kom selv løbende som en af de første på ulykkesstedet, oplyser politiet til bt.dk.
bt.dk erfarer, at de to børn var på vej hjem fra skole, da ulykken skete. De var netop stået af skolebussen og havde bare 500 meter hjem, da bilen rammer dem.
Bilisten stak efterfølgende af i retning mod Mariager. Ulykken skete på Hobrovej ved Cecilieborgvej i Katbjerg ved Hobro i et skarpt sving, og der var allerede bælgmørkt, da uykken skete.
Dette er en kopi af det der står på BT idag...
Stakkels mor.. at være blandt en af de første der ser sin søn... puh ha... :o((
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
Der var os en 42 årig der bankede en 41 årig her ude forleden, og da han ikke sys han havde fået tæsk nok, gik han og vendte tilbage med nogle andre, og stak ham ned med en 15cm kniv. 100 m fra mig, det bliver sygere og sygere
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
okt 2006
Helt enig...
Men det er total uacceptabelt at man stikker af efter sådan en påkørsel.. Men godt at han selv meldte sig..
Lidt fornuft i livet har den unge mand da....
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Jeg oplever det ofte selv, fordi jeg kører som aftenvagt, og jeg bliver stjernetosset hver gang nogen kommer cyklende,eller gående på landevejen i mørke, det er et chock hver gang jeg får, og ofte på et hængende hår jeg ser dem, særlig i sving.
Så jeg stopper bilen og skælder lidt ud. Ved ikke om det hjælper, og de i fremtidne vil være oplyste når de går i mørket men det hjælper på min stress.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Og som sagt meldte han jo sig selv
Stakkels børn, forældre og egentlig også stakkels bilist..
okt 2006
Lige der hvor de er blevet påkørt er der giga mørkt om aftenen + vejen svinger meget.. så han har garanteret ikke set dem før det var for sent :o((
Men jo..
Det gør ondt også på vi andre..
Lastbiler + alm personbiler kører som *BIIIIP* her igennem byen ( Skjellerup ) PÅ trods af vi har HELE 5 vejbump.. men alligevel skal de flyve igennem byen :o((
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
okt 2006
Han har garanteret sidder og halvsovet i bilen..
Og set svinget for sent...
men dette er kun et gæt for mine egne penge....
okt 2006
Jo han er først kørt igennem byen her hvor vi bor ( Skjellerup ) og er så kommet derud og har påkørt de 2 små med så stor kraft at han bliver slynget over i modkørende kørebane så den person der kommer fra Mariager og hen imod Skjellerup ikke kan undgå og ramme ham og der afgår han ved døden da det sker :o(
okt 2006
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 50
Har nu også ondt af billisten, for han går vel fuldstændig i panik og ved ikke hvad han skal gøre, syntes det er godt af ham at han melder sig selv.
Syntes også verden bliver sygere og sygere, går selv i byen hver weekend, og der ved man da hvem man ikke skal pisse af mm
Syntes det er ved at være en rigtig træls verden vi lever i..
okt 2006
Når du kommer fra Skjellerup af og kører imod Katbjerg så er det lige der hvor du rammer svinget ned mod Katbjerg....
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 85
jeg syntes egentlig at flere og flere danske belister kører som ********* der går ikke en enste dag uden jeg ser en der drøner over for rødt ,.
Hvis jeg ikke ser mig for når jeg skal ud på midten af krydset på vej til skole bliver jeg påkørt ,for selv om der bliver rødt for dem, og grønt for mig kører de alligevel over, og det er ikke fordi det sådan et sted , hvor der ikke er mennesker og biler.
Der er mylretid og fuldt med diverse mennensker/cykelsister. det simphel så risikabelt at være i trafikken ... flere gange hvor jeg skal kører med min far ud til min pony så kører belister også ud foran så min far må bramse hårdt op :S det bare for skrammende at nogle danske belister kører så mega dårligt og ikke´er vågne når de er i trafikken ..
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 85
FØJ !! Så kom det for tæt på......