{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Masser af Hundefoder... gode/dårlig er {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
I fredags byttede min kæreste sin bil til en anden med en mand som har en hundepension.. så min kæreste fik ialt 11 poser hundefoder med oveni..

vi har fået:
* Royal Canin medium sensible 25 (8kg)
* 2xKingsmoor original til voksne (12kg)
* Acana Adult dog (13.5kg)
* Acana Pacifica (13.5kg)
* Pro Plan Adult Large (15kg)
* Acana Grasslands (13.5kg)
* Origen Adult & All Breeds (13.5kg)
* Royal Canin Maxi Adult 26 (8kg)
* Royal Canin Maxi Junior 32 (8kg)
* Royal Canin Maxi Adult 26 (4kg)

Så vil lige hører hvilke i har haft gode og hvilke i har haft dårlig erfaringer med ..

Hilsen Trine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Masser af Hundefoder... gode/dårlig er
  • #1   30. aug 2009 Har gode erfaringer med Acana grasslands til min meget kræsne og sarte hund:)

• #2   30. aug 2009 Jeg vil tilslutte mig de andre Acana Grasslands er super godt.... Det er stort set det eneste min den ene kan spise uden at få dårlig/blød mave:o)

• #3   30. aug 2009 Har gode erfaringer med RC smiley

• #4   30. aug 2009 det ser ud til at det er noget ganske fint foder han har fået med hjem. Kingsmoor kender jeg dog ikke så meget til, men de andre er gode.

• #5   30. aug 2009 vi brugte royl canin men det var for fedt for spike han blev ved med at få dårlig mave det gik måske godt en månede eller to men så fik han dårlig mave igen de andre har jeg ikke prøvet men vi brugr hills nu og han har aldrig været så flot i pælsen og ingen maveproblemer så for os er hills klart det bedste

• #6   30. aug 2009 peter, jeg har også brugt hills til mine rottweilere(især hvalpene), science plan, det har virket fint, men min fb tæve får tynd mave af det, så det er ikke alle det fungerer til. Og ved fra en veninde, at hendes FB pruttede værre end normalt på det....men ja, hunde er jo individuelle, og noget foder er godt for nogen hunde, og andet for andre.
    Jeg sværgede til hills førhen, netop fordi mine rottweiler hvalpe kørte så godt på det, men efter det med den franske, så er jeg knap så begejsteret

• #7   30. aug 2009 Lykke J: jeg tror nok at kingsmoor er lidt ligesom Josera men er ikke helt sikker..

Jeg sys det er dejligt at når han bytter bil så han får noget oveni med hjem til hundene - Så får de også noget ud af det,.. men så kan man også se hvilket foder der passer bedst til hundene når der er så meget forskelligt smiley

• #8   30. aug 2009 jamen Josera er i hvert fald et udemærket foder, så tror da at han har gjort det ganske godt...

• #9   31. aug 2009 Har ikke prøvet Kingsmoor, men håber sørme ikke det er som Josera.. Jeg har da kun hørt positivt om Kingsmoor...

Kender 2 der har prøvet RC.. en performance og en senior ( tror jeg de kalder det)
    Begge hunde fik problemer med meget hård mave og de havde svært ved at komme af med afføringen.. Det var bare sådan nogle små hårde sorte kugler, de skulle presse længe for at komme af med, og det så ud til at gøre ondt.
    Ved skift ( opblanding) med et andet mærke kom der flere ugers lo** ud på få dage, og så kørte det ellers normalt herefter

• #10   31. aug 2009 lykke j jeg skriver også FOR OS er hills helt klart det bedste
    hunder er jo forskellige så man må jo prøve sig frem,bare huske på at foder skift altid er svært for maven

Kommentér på:
Masser af Hundefoder... gode/dårlig er

Annonce