{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring?!
  • #1   7. mar 2006 oki.
    Er det 100 kr pr hund?

• #2   7. mar 2006 tak for svarene.... Det er lidt svært at vælge om man skal forsikre sig yderlig. Rasmus er jo ikke en fin hund med stamstavle og alt det, og vi gav ikke ret meget for ham, MEN vi elsker jo ham højt smiley Så alt det med papir og værdi, har ingen rolle...
    Hmm lidt svært..

• #3   7. mar 2006 Vi har også en sygeforsikring på Abbi prisen er også ca 100 om måneden det er ved Trekroner

• #4   7. mar 2006 Bruger dyrekassen og har sygeforsikring på hunden (heldigvis), med alt det vi har været igennem.

Du kan se priser her: (link fjernet)

• #5   7. mar 2006 BM, hvad koster den i præmie og hvordan dækker den?

• #6   7. mar 2006 Takker, René

• #7   7. mar 2006 ja det er helt rigtigt

• #8   7. mar 2006 Jeg synes næsten en sygeforsikring bør være et lov krav

jeg har min i alm brand - selvrisiko 300 kr, de dækker 80 % af udgiften - og vi giver ca 1500 kr med den lovpligtige ansvar

de er dog ret lang tid om at udbetale pengene men de betaler altid!

Skynd dig at tegne en forsikring - alle hunde kan blive syge eller ved et uheld blive kørt ned - så skal du af med 10.000 kr og det er jo mange penge!

• #9   7. mar 2006 ja... meen synes det er mange penge om året, hvis hunden ikke kommer til at fejle noget, meeeen og så igen, HVIS den gør er de givet godt ud....Misforstå mig ikke, er MEGET glad for min hund.... Tror det er en snak jeg skal have med min kæreste smiley (vi er fælles om huset, bilerne, alt til budget osv...)... Så må jeg se hvad han siger

• #10   7. mar 2006 tro mig - de fleste hunde kommer på et eller andet tidspunkt til at fejle noget - jeg ville helt klart anbefale dig at tegne den forsikring!!!

Uden tvivl!

• #11   7. mar 2006 min hund er chippet så det går jeg udfra.
    Han er alm. forsikret som han skal være, den lovpligtige.....
    men taget i betragtningen af at vi allerede har en del udgifter, eget hus, biler, osv..... så jeg må se hvad min kæreste sir til det...

• #12   7. mar 2006 Pia

Ja de cirka 1500 om året kan umiddelbart virke som mange penge for en forsikring.

Men sygdom o.s.v er man ikke selv herre over, sidste år f.eks havde jeg udgifter på dyrlæge på over 16000kr. og som deltids ansat er det mange penge at skulle "finde" *G* , heldigvis dækkede forsikringen en stor del, jeg sætter desuden også lidt penge til side hver måned i tilfælde af der skulle ske noget som den ikke dækker.

• #13   7. mar 2006 jeg har lige været igennem sygdomsforløb med katten, som lige akkuret ikke nåede at blive sygeforsikret inden vi opdagede sygdommen, på ½ år har jeg nok brugt mellem 8000-10.000 på den, og fortryder stadig den dag i dag at jeg ikke bare havde tegnet den forsikring på ham noget før.

jeg har i dag lige ringet og bestilt sygeforsikring til Vodka, jeg har heller ikke mange penge hver måned, men det drejer sig om under 100 kr om måneden jeg skal lægge til side, det kan jeg lige klare, men jeg kan ikke klare en akut dyrlæge regning på 2500-3000 kr igen igen igen igen

Kommentér på:
Forsikring?!

Annonce