{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

skylder penge for hvalp {{forumTopicSubject}}

hey vil lige høre hvad jeg skal/kan gøre jeg havde hvalpe som blev solgt i maj mdr, og en bekendt købte en hvalp af mig på afbetaling og hvalpen er så stjålet eller måske har hun solgt den ved det ikke desværre er så ked af den er væk, men hun skylder mig stadig penge hun har ikke overholdt afdragene, og ifølge kontrakten ville jeg hente hvalpen hvis det ikke blev overholdt men jeg kan jo ikke hente den når hun ikke har den mere, hva gør jeg tror virkelig hun har taget røven på mig hun fik hvalpen til halv pris og jeg opdager for sent at hun er en der drikker og aldrig har penge derfor tror jeg hun har solgt ham , må indrømme jeg faktisk er ligeglad med pengene men alligevel syntes jeg ikke hun bare skal slippe så nemt, er så ked af jeg solgte til hende aner jo ikke hvor min hvalp er, og hun tager ikke tlf eller svarer på sms, hva skal jeg gøre??? har ikke brug for dumme kommentar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skylder penge for hvalp
  • #2   18. aug 2009 Hmm du kunne jo evt få en advokat til at sende et brev med trussel om inkasso... Kan være det virker?

• #3   18. aug 2009 en kontrakt er en kontrakt, har du det på skrift, kontakter du en advokat også rykker han for det, inden i skal i fogedretten...

du skriver ven.... det er i nok ikke længere efter det her...

stambog og dkk kan ikke gøre noget mirakuløst i sådan en situation her.
    tilgengæld er en skriftlig kontrakt mere end rigeligt..

god fornøjelse

• #4   18. aug 2009 Du kan prøve at ringe til politiet og melde hunden stjålet

• #5   18. aug 2009 Har du kontaktet hende for at få en forklaring??

• #6   18. aug 2009 Hov fik ikke læst din tråd ordentlig, kan se at du har prøvet.. Håber det lykkedes dig at finde din hvalp igen, på den ene eller anden måde..

• #7   18. aug 2009 Jeg ville helt klart melde hende til politiet, for at have misveligeholdt kontrakt og stjålet hunden. Da hun ikke kan oplyse hvor den er.

• #8   18. aug 2009

Håber da at du kan få kontakt med hende, så hun kan fortælle dig hvor hvalpen er, hvis hun har solgt den. Hvis den er stjålet, burde hun jo have meldt det?

problemet med sådan mennesker er jo at det næsten er umuligt at få pengene ud af dem, som regel er der andre kreditore som står først i køen, og i den sidste ende kan det ende med at koste dig yderligere.

vores lejere smuttede fra en regning på knap 25.000 og vi var ved advokat, og han frarådede os direkte at køre en incassosag, da de er så forgældet at vi kun får en advokatregning ud over tabet. Efter de flyttede har fogeden været her 4 gange for at indrive gæld fra dem, de flyttede ikke adressen herfra før 2 mdr. efter de forsvandt!

Er så harm over sådanne personer der kan leve på den måde og blive ved med at slippe godt fra det.

• #9   18. aug 2009 Naturligvis er en hjemme lavet kontrakt galdende , hvad enten der er tavle paa hunden eller ej ! Har en soster som inde ved fogedretten . Hun anbefaler dig starkt , at du soger en advokat , og beder advokaten om at indstille fogedretten , til en foged korsel. Forst og fremmest skal i sende alt hvad i har af beviser for salget , dvs kobs kontrakter , smser osv . Dernast kore foged retten ud og henter hunden. Uanset om hun har solgt hunden , eller ej saa tilhore den ren juridisk dig. Dog kraver det at den er chippet / ore tatoveret , saa de kan vide det er den paagaldende hund.

Kommentér på:
skylder penge for hvalp

Annonce