{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Nu må de starte helt forfra {{forumTopicSubject}}

Vores hunde er mega sure på os fordi alle deres huller i græsplænen er blevet fyldt op. Så nu må de starte helt forfra.

De har jo set det som en god gerning, der kommer ingen ind i haven efter mørkes frembrud uden at brække benene, med alle de huller de har lavet.

Hvis Cassie og Baloo mangler, så er de godt i gang med at grave huller. Det er deres største fornøjelse. Men se så på det sådan kære hunde, nu kan I jo bare starte forfra. For jeg tror ikke de har forstået budskabet med de fyldte huller.

De er skisme nogle værre nogle.......

Laver jeres også gravearbejde til "alles" fornøjelse i haven?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må de starte helt forfra
  • #1   16. aug 2009 Jeg har et eller andet sted, heldigvis ikke have hehe for ellers var den helt hullet og alle blomsterne uden hoved for det er jo ren slik for min lille Oda - men hvis jeres vapser mangler hjælp kommer hun med garanti gerne og gir et par poter til hjælp med nye huller smiley

• #2   16. aug 2009 Ja, og det er jo så rigtig sjovt når græsset skal slås. Tit falder man jo i de nye fælder hehe.

• #3   16. aug 2009 *LooooL*

Tror du har ret i, at de gør det som en god gerning.... *GGG*

Jepper.... Jeg har 2 meget erfarne og rutinerede "gravemestre" her... Har en idé om, at de ønsker et kæmpe havebassin, med små kanaler, ø'er midt i og så idere...*G*

• #4   16. aug 2009 Det giver da en helt ny betydning til ordet vagthund -bare grav huler så tyven slet ikke kan komme ind *G*

Mine er heldigvis ikke så slemme til at grave. Møffe var da jeg fik hende, men hende lærte jeg at lade være (i haven altså -på turene måtte hun grave alt det hun lystede)

• #7   16. aug 2009 Her bliver der gravet som en gal, og desuden er det specielt fedt at vandre ovenpå små spirer man lige har sået!!! Det er også herligt selv at kunne grace sine kartofler og gulerødder op, samt spise ærterne og bønnerne direkte fra planten!!!!!!!!

• #8   16. aug 2009 Bella er rigtig slem, og kæresten er ved at gå helt amok over det smiley
    Jeg er ligeglad, må jeg indrømme.

Trunte graver kun når, når vi andre gør smiley

• #9   16. aug 2009 Baloo går ind for "børnearbejde" for han er god til at lokke Cassie til at grave, alt imens har står bagved og hepper på. Ganske som han gjorde det da Bianca var hvalp. Kald ikke mig for dum vel, mener Baloo helt sikkert.

Nej 15 m, den kan vi ikke stikke. Men jeg har et billede hvor Biancas halespids er det eneste der ses over jordoverfladen. Hun havde gravet en underjordisk tunnel, i håb om en dag at nå ned til kineserne.

• #10   16. aug 2009 Bella graver også som en sindsyg... En eller dag får jeg en opringning fra Kina, om jeg ikke gider komme og hente hende :=)

• #12   16. aug 2009 Gitte
    Åh, jo det er bekendt - Selv små tæppetissere i fuld pels finder det inderligt intereesant at lave "muldvarpe-gange" i en ganske almindelig pacelhusgræsplæne - Vi fylder hullerne op, stamper til osv - Men pyt -så finder de da bare et nyt sted at lave huller, gnave i græsrødder og lave dejlige jordgange....
    Det er et skøøøønt hundeliv - sådan holder vi de to-benede beskæftiget *GG'

• #13   17. aug 2009 Lia er også lidt af en gravko. Vi har så gjort sådan, at der er steder hvor hun må grave og steder hvor hun ikke må grave (som f.eks. græsplænen) og det kan hun faktisk fint finde ud af. Der er ikke et eneste hul i plænen. smiley

Kommentér på:
Nu må de starte helt forfra

Annonce