{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

For satan da en uge! {{forumTopicSubject}}

Hehe..! Sådan er min uge sgu lige løbet af staben, vedr. luftning af KAMPHUND! ;o))

Tirsdag.. Kommer gående forbi nogle haver og en lille hun stå på den anden side af hegnet og bjæffer lidt op.. Ejeren kalder den til sig og tager den op. (sikkert fordi min hund nok ville hoppe ind og æde den), men NIX, det var sgu for at få den helt op i det røde felt - kunne sgu så stå og hører på, at hun lige frem opfordrer den til at gå på min hund. (Ta´ den ta´ den!!!) og satte så hunden ned og slap den, så den, så den for lige hen i hegnet ovre ved os.. FUCK den SO skulle ikke have lov til at have hund.

Onsdag er jeg så ude og gå en laaang tur på Amagerfælled.. Møder sgu en ældre dame på de knap 65-70 år, med sin 5½ år gamle blandingshund og endelig et POSETIVT møde. ;o) Hundene leger helt vildt godt og vi stå og taler skide godt sammen. Hun mener selv, at det er REN HETZ imod hunde som Nic´sen, der kører lige i øjeblikket og så fik hun i øvrigt temmelig stor griner over, at han IKKE jagtede de katte og fugle, som vi så på vores vej.

Torsdag.. Har somregel ALTID hundeposer med, men havde sgu glemt at få taget et par i lommen, på vores 2. gå tur.. Så sidder han og gør hvad han nu skal gøre og da han er færdig, finder jeg ud af, at jeg har glemt dem.. Pludselig er der en (dranker-type) der råber af mig på Engelsk, om jeg ikke skal samle op og jeg spørger ham om han har en pose, for jeg havde glemt mine.. Det havde han ikke og så sagde jeg det jo som det var, at så kunne jeg jo ikke smale det op.. Så siger han sgu til mig, at jeg skal samle det op med min bluse og ja skal da nok indrømme, at jeg tænder lidt af på den bemærknng og siger så at jeg kan da låne hans, hvis det er SÅ stort et problem for ham kommer så også til at sige til ham, at hvis han ikke tale dansk, så skal han vist nok ikke stå her og belære mig en masse ting (NEJ jeg er ikke racist) og at han iøvrigt ikke må drikke på offentlig steder.. Han har helt ret i det er noget svineri, men han behøver ikke være dum, så bli´r jeg sgu desværre også lidt dum.

Her til morgen, får jeg så for 1. gang, selv at føle HETZEN og den negative stemning der er omk. KAMP og "MULLE" hundene.. På vores morgen tur, på voldanlæget omk. Christiania, møder jeg så nok bare den latterligste dame jeg LÆNGE har mødt. Ja Nico er ALTID løs derovre, men han kommer ikke gående om hjørner uden snor, eller får lov til at gør rundt før mig.. Så da vi kommer til et hjørne, ser jeg så denne her ½ store sorte hund af en blanding, ja undskyld jeg siger det , men det ligner sgu lidt en hippi-hund (langt og ret fedtet hår), som også er løs.. Jeg kalder Nico over til mig og får ham i snor og hun PRØVER på at kald sin til sig og det er først da jeg trækker Nico om hjørnet, at hendes hund kommer over til hende.. Hun råber så "er det en KAMPHUND" og jeg svarer hende friskt og uden nogen former for grovhed, "ham her er sgu ikke nogen kamphund" og så bryder helvede bare løs..! Hun var sgu lige glad med om det er en kamphund eller muskelhund, det sidste ord er jo KUN et pænere ord, for den type hund" og jeg skulle bare til at få ham kastereret og alt muligt lort.. Jeg prøvede at komme i kontakt med den dame, for at forklare hende hvad forskellen var på div. typer hunde, men uden held og så spurgte jeg hende, hvad hun egentlig lavede herinde, hvis hun var så skide bange for disse hunde.. Det blev desværre til sidst til, at vi fik kaldt hinanden en farlige masse ting, som nok ikke bør nævnes sådan nogle steder her.. Det er sgu første gang jeg har mødes med en så lav person der ikke kan stå og vil høre bare lidt efter.. TYPISK EB og BT læser! :o(( En anden ting er sgu, at hundene ikke engang havde sagt noget til hinanden.

SHIT, jeg håber for alle jer andre derude, at I har haft en LAAAANG bedre uge end jeg. ;o))

Go´ weekend derude og pas på jeres vovser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For satan da en uge!
  • #1   14. aug 2009 Jeg har ALTDI kunne tale med folk, der har været bange, når jeg kom med Nico og en af dem er i dag, en af hans bedste venner. Men idag, gik det sgu over gevind desværre. :o(

  • #2   14. aug 2009 Kan sgu godt forstå du ik holdt kammertonen... På et tidspunkt bliver bærgeret fyldt smiley

  • #3   14. aug 2009 Sam T.

    Hvad bilder du dig ind ... vi er faktisk mange der er voksne nok til at have vores DEJLIG hunde og har kontrol over dem


  • #4   14. aug 2009 Sam T - Tja, man regner vel et eller andet sted med at folk har så meget pli, at de holder deres kæft, og passer deres eget.

    Nå nej, vi er jo i danmark.


  • #5   14. aug 2009 Det er sku irretende at folk har så ondt i røven over hvilket dyr man anskaffer sig, men man ska heller ikke anskaffe sig et dyr man ikke kan håndtere.
    Alt den debat der er gået om disse her racer er noget værre noget for vi blive aldrig enige her i Danmark (Desværre).
    Har det sådan et eller andet sted hunden bliver som den der går i den anden ende af snoren, og det er den der går i den anden ende af snoren der har skylden, det er ikke hunden.
    Men det glemmer folk desværre....
    Det sku sørgeligt at det skal gå ud over disse dejlige racer, det skulle nok også gå ud over de ejere som har været ejere af disse dyr der har været tale om i EB og BT og Nyhederne......
    For vi er også mange her i landet der godt kan tage os af vores dejlige racer og de kan også tage godt af os smiley

    MVH


Kommentér på:
For satan da en uge!

Annonce