En solstrålehistorie :) {{forumTopicSubject}}
Lige en dejlig historie:
Jeg var igår ude at gå tur med Carlos i gågaden og vi sidder på en bænk og venter på min søster som er inde i en butik.
Mens vi sidder og venter kommer et ungt par gående med en schæferhund. De har ikke set Carlos og jeg men pludselig flyver schæferen over mod Carlos og mig.
Den har et langt reb som snor og kan derfor nå helt over til os PLUS ejeren kan ikke holde den.
Den springer op på Carlos og gør som en sindssyg og viser tænder og knurrer. Carlos sidder bare ligeså stille på sin rumpe og kigger op på mig som om: "hvad laver den hund på mig???"
Ejeren får endelig slæbt sin schæfer til sig og går sin vej og Carlos hopper op på bænken og får en godbid
Sikke en DEJLIG MUSKELHUND!!!
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Stakkels din hund, håber ikke den får men af det =(
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 77
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.828
Hvad med de psykiske mén, din hund måske har fået?
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.343
Mine havde hvertfald ikke fundet sig i det, og de er ikke muskelhunde.
maj 2009
Følger: 2 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 31
Skønt at se din hund sitte pænt uden endda at forsvare sig selv som mange andre ville(ikke kun muskelhunde)
Jeg har også mødt muskelhunde som var totalt uregerlige og fællesnævner har i alle tilfælde været unge knægte eller piger ...i mange tilfælde er jeg bange for det er for at være "sej" at de anskaffer sig en sådan hund som efter min mening absolut ikke er en "starterhund"
Dermed ikke sagt der ikke findes unge ansvarsfulde hundeejere for det gør der.
Håber din hund kom sig over det
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 88
En solstrålehistorie :)