{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.759 visninger | Oprettet:

min hvalp spiser sten {{forumTopicSubject}}

hjælp...

min lille hvalp sspiser sten, og da vi har stabilgrus i haven er der en hel del han kan tygge i...

det er specielt de lette kridt sten han gnaver i.

ved nogen om det kan være fordi han angler mineraler eller sådan noget, eller det bare en dårlig vane.

han gør det stor set hele tiden når han er i haven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hvalp spiser sten
  • #1   9. aug 2009 Du må stoppe den i at gøre det omgående!!!!!!! det er farligt at spise sten for alle hunde, og kan kræve at den skal opereres.
    Ellers må du holde den i snor i haven.


  • #2   9. aug 2009 det er ikke fordi de mangler mineraler, det er en bare en dårlig vane:-), tror de fleste hvalpe gør det, begge vores har både spist sand og sten, vi prøvede at aflede dem med deres legetøj og ros, det hjalp ikke helt i starten, men så lavede vi en midlertidig indhegning på græsset, og hvis ikke vi kunne aflede og de blev ved, så blev de sat deri såsnart der var optræk til 'ballade', det hjalp, de var ikke længe om at finde ud af hvad det var der udløste 'timeout'.-)

  • #3   9. aug 2009 ja selvfølgelig skal det stoppes... det er jo heller ikke sådan at jeg bare lader ham gøre det.
    jeg tænkte bare at det var lidt synd at gå og skælde ud hvis det var fordi han mangelede noget... sådan gør heste nemlig, de slikker på salt sten efter behov...

    men tak for svar, så må jeg bare blive ved med at holde godt øje, og stoppe ham


  • #4   9. aug 2009 det gør alle hvalpe

  • #5   9. aug 2009 Kiwi spiste Lega-sten da vi fik hende. Det var svært at forhindre hende i det, da hun selv gravede dem op. Hun guffede dem ,som var det bolcher. De knasede og knasede og hvis jeg forsøgte at få dem ud slugte hun dem bare hele. Men nu er hun ved at være 8 mdr og jeg har ikke set det meget længe. Det skal nok gå over:)

Kommentér på:
min hvalp spiser sten

Annonce