{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Bekymring tidligere. {{forumTopicSubject}}

Min mand og jeg blev enige om at vi alle trængte til en tur på stranden. Så vi aftalte at tage derned inden alle skulle fodres af (både menensker og hunde). Jeg er HYS med fodring og motion hvad angår hundene.

Lotus er, klart nok, i snor dernede (50 meter flagline) og Kaido og Blackie fjoller rundt i vandkanten og leger. Kaido svømmer ud til Lotus ind imellem og kommer ind igen. Fred og idyl. Lotus kommer ind og tisser og laver lidt mere. Vi samler op efter hundene.
Da der er gået 30-40 minutter, bliver vi enige om at pakke os sammen og køre hjem. Jeg får "hevet" Lotus ind på strandkanten, hvor hun sætter sig og har tynd mave. Det har hun altid, når hun har svømmet, så det bekymrer mig ikke.
Men da jeg får kigget på hende, bliver jeg bekymret. Hendes mave er HELT udspilet!!!! Hun ligner simpelthen en tæve, som er på den sidste tid inden en hel flok hvalpe!! NU har hun RIGTIG diarre. Det STÅR simpelthen ud af hende. Hun virker glad og frisk? Puha. Ind i bilen, hjem og ud i haven, hvor afføringen står i stråler ud af hende.
Ringe til dyrlægen...HJÆÆÆÆLP!!! Han beroliger mig. Spørger hvad jeg har hjemme, som kan stoppe diareen?? Øøhhhh, jeg har Pro-Kolin?? Fint, det giver du hende. OG så holder du øje med hende!!! HVIS hun får kvalme eller opkastningsfornemmelser, ringer du igen! Jaaa, hvad havde du troet andet? Jeg står foran døren efter 5 minutter efter første bøvs, lover jeg dig!!!!!
Jeg spurgte selvfølgelig ind til oppustethed og mavedrejning som det første. Han spurgte hvornår hun havde fået mad sidst?? Jamen, det var 8-9 timer siden....
Imens jeg talte med ham, kom jeg til at kigge på vores æbletræ, som er fuld af umodne æbler.... OG masser af dem er faldet ned....Hmmmmm...
Vi blev enige om at det muligvis er dem, som ligger og gærer i hendes mave.
Så nu er hun på Prokolin, kylling og ris. Hun har ikke virket til at have ondt. Hun har været glad og frisk omed træt efter svømmeturen. Hun har ingen feber. Hun ligger her ved siden af mig og snorker. Ingen diarre siden kl. 18.....
Hold FAST hvor jeg håber at det bare er de æbler!!! Inat må de så sove inde i sengen hele bundtet, så jeg kan høre, hvis hun får det skidt!!
Mern KAN det være en mavedrejning, når der trods alt er gået 3 timer siden? Og hun på INTET tidspunkt har vist tegn på smerter?

Og nej, jeg er IKKE bange for at drøne til dyrlægen og havde jeg været mere utryg, havde jeg forlangt at han tilså hende med det samme!! Hun er under observation HLE tiden!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymring tidligere.
Kommentér på:
Bekymring tidligere.

Annonce