{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Stor og lille hund?? {{forumTopicSubject}}

Hey!
Ja jeg er ved at anskaffe mig hund nr. 2!
Den vi har nu er en blanding mellem en Labrador og en Grosser Münsterländer.
Den jeg får hjem (om en god uge....uhhh...kan slet ikke vente) er en blanding mellem en Papillon og en Pomeranian.
Mit spørgsmål er så; kan vores dejlige Diesel få ligeså meget ud af lille Monty som af en hund i hans egen størrelse.
Jeg vil jo mene at det kan han sagtens -men min kæreste spurgte, så fik lige lyst til at høre jeres mening....især jer der selv har stor og lille hund!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor og lille hund??
  • #1   1. mar 2006 Det skal nok gå :o) prøv at gå i markedet og se hende Bella, der er til salg. gå til hendes profil og se hvor hun hygger sig med en lille bitte hund :o) Virkelig cute

• #2   1. mar 2006 Hehe -kommer lige derfra....det så rigtigt hyggeligt ud med de to hunde.
    Diesel hygger sig også VILDT med vores katte, så mon ikke en lille ny hund kan gøre det mindst lige så godt.... smiley
    Eller bedere.... smiley

• #3   1. mar 2006 Vi har 3 små og så en Schæfer .... de har rigtigt meget glæde af hinanden , og Scullys størrelse er ikke noget problem *S*

• #4   1. mar 2006 De kan sagtens få noget ud af at være sammen, det får mine i hvert fald.

Jeg vil dog alligevel også sige, at der er ting, de ikke kan sammen. Min store hund elsker at løbe stærkt ud over markerne, og hun opfordrer de små til at følge med, men det kan de ikke og gider ikke, så på den måde ville hun have mere ud af en type, der var mere lig hende selv i sind og størrelse.

• #5   1. mar 2006 Vil give Reese ret... Min Nilsson leger med Abby, men meget forsigtigt. Med Ally er han bestemt en anden og hun får tæsk ;o))

• #6   1. mar 2006 Det kommer jo også meget an på deres temperament og størrelse i forhold til hinanden. Nu er Diesel jo ikke en KÆMPE hund og jo han er glad for en lille kamp men passer selv på når det er store hunde han slås med - Monty er ikke en MEGET lille hund og jeg er sikker på han vil synes om en god slåskamp.
    Jeg kan godt følge at hvis man sætter en Rottweiler og en Chihuahua sammen så kunne den lille fyr nok godt blive fladmast under en god leg.....meen tjaa...jeg finder jo snart ud af hvordan det vil gå mellem mine to basser smiley
    Men tusinde tak for de gode svar -so far! smiley

• #7   1. mar 2006 Isabella > hihi....ja det kunne jeg forestille mig.... smiley

Reese > Det kan jeg godt forstå. Vores udlejer (der bor overfor) har en lille gravhund og den synes Diesel er for sjov -men nej de løber ikke sammen som når der er store hunde her....den bitte kan jo ikke følge med. Nu ved jeg selvfølgelig ikke helt hvor stor Monty bliver meeen der kommer dog lidt mere størrelse på end der er på gravhunden.....men jeg kan sagtens forstå dig smiley

• #8   2. mar 2006 Vi har jo Sasha som mildt sagt er en bette skid! Hun har endnu ikke leget med nogen mindre hunde, men trives derimod rigtig godt med hende "plejehundemor" en dejlig labrador, og de både slås og putter!

Som mænd så gerne vil påstå så gælder det vel om gørelsen og ikke størelsen her! Temperament er nok vigtigere end størrelse her:) SS

Tillykke med den nye, og held og lykke!

Kommentér på:
Stor og lille hund??

Annonce