{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund lærer at læse!
  • #1   18. jul 2009 Tja...

kan en hund lære at se forskel på en tegning af en trekant og en cirkel? For hvis den kan det, kan den vel også lære at se forskel på simple ord.

Den læser jo ikke, den genkender billedet..

Jeg tror det er muligt med nemme, forskellige ord, hvis hunden er klog!

Jeg giver 500 til den der lærer min Basse at læse!

• #2   18. jul 2009 Jeg synes ikke det er det samme som at se forskel på en trekant og en cirkel, for hunden skal ikke bare lære at adskille ordene fra hinanden, den skal oveni også lære at gøre noget ved at se disse ord...
    som er noget mere indviklede med bogstaver end simple symboler (trekanter og firkanter)

Jeg synes det lyder vildt.

• #3   18. jul 2009 Hmm...

"bang"
    "vink"
    "sit".. Så svær ord er det ikke, og jeg holder på at hunden bare skal genkende dem..
    Jeg tror bestemt ikke at alle hunde kan, men jeg kan da huske at den der lille Cleo herinde kan over 75 kommandoer.. Jeg tror bestemt godt at en klog hund kan lære at adskille den slags..

Men hvis hun prøver at bilde mig ind at den reelt LÆSER, altså kan bogstaverne og ordet, og på den måde forstå, så tror jeg ikke på det..

• #4   18. jul 2009 Min hund kan sætte sig, lægge sig og komme ved ganske bittesmå komandoer jeg gør med kroppen. Jeg kan godt forestille mig at det kan lade sig gøre at overføre dette til papir....hunde opfatter mere med øjnene end med hørelsen....

Kommentér på:
Hund lærer at læse!

Annonce