{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

er SÅ træt af mine hunde {{forumTopicSubject}}

har hunde... og de skider konstant alle vejne... jeg bor på landet... de er ude det meste af tiden og jeg går med dem gange om dagen... de kan være ude en hel dag og så gå ind og skide gange... forstår det ikk.. og ikk noget med der hvor de føler sig tryg osv.... fordi det er ikk et problem når det passer dem... så kan de godt sige til

hva gør jeg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er SÅ træt af mine hunde
  • #1   18. jul 2009 Det er ikke nok at de går ude for sig selv og du så lufter dem i snoren et par gange... De skal stimuleres og hygges om.. Hermed ikke sagt at du IKKE gør det, men det fremgår ikke af din tekst.... Måske er det der problemet ligger??

• #2   18. jul 2009 Du er:

Mor til 4 deriblandt tvillinge drenge på 2.. har pt. 3 heste og så har du 3 hvalpe? Er de hvalpe renlighedstrænet?

Skal jeg være HELT ærlig, Tenna, så tror jeg at du har taget munden for fuld.

• #3   18. jul 2009 Og det skriver jeg ikke for at være ond og ubehagelig, men jeg får åndenød ved tanken om at have 3 hunde SÅ tæt på hinanden i alder og skulle gøre dem alle 3 renlige. UDOVER dine børn og dine heste.

• #4   18. jul 2009 Maria:

Ja og jeg er GLAD for at både Blackie og Lotus er faldet til ro inden jeg fik Kaido.....TÆNK at have TRE hvalpe på en gang? NEVER!!!!

• #5   18. jul 2009 har ikk længere heste... og hundene er bestemt ikk dem der mangler opmærksomhed da jeg går hjemme (pågrund af blodprop) har jeg hele dagen til dem og min hest,... og de er trænet... som sagt så kan de sagtens sige til .. når de gider

• #6   18. jul 2009 og bor på km hus og flere kæmpe haver og er tit i skov... tror nu nok de klare sig... de er altid hor mig i sofa osv... det er kun når jeg skal sove de ikk må være ved mig

• #7   18. jul 2009 Jamen jeg siger heller ikke at hundene ikke får opmærksomhed. Slet ikke. Men ET eller andet er der gået galt siden de føler trang til at besørge indendørs. Og JEG kunne ikke forestille mig at have 3 hvalpe og skulle gøre dem alle 3 renlige. Du skal huske på at hvalpe er ikke ulydige, for de ved ikke hvad der er rigtigt og forkert.

• #8   18. jul 2009 Tenna:
    Dine hvalpe er jo så ikke færdige med deres renlighedstræning. Var de det, havde du ikke problemet!
    Giver Mette ret... 3 hvalpe samtidigt er dælme et stort arbejde. Jeg havde 2 samtidigt (trods jeg altid råder til ikke at have det...*S*) og det var rigtigt hårdt!
    Måske du bør undlade at lade døren stå åben et stykke tid, holde øje med dem KONSTANT, og så gå ud med dem (du skal med!!) hver 1-2. timer og rose, rose og rose når det gør hvad de skal.

Min erfaring siger mig at det er nemmest at renlighedstræne en hvalp, som ikke får frit valg mellem inde og ude....((o:

• #9   18. jul 2009 Husk at vaske af i rodalon der hvor de har besørget inde, det fjerner lugten af "hunde wc".
    Renlighedstræning kan tage en rum tid, nogle hunde er meget længe om det, andre er hurtige til at forstå hvor det må og ikke må gøres.

• #10   18. jul 2009 Det kan tage afsindig lang tid at få hvalpe renlige når man har mere end én, så jeg kan næste ikke sige andet end at du må væbne dig med tålmodighed og så være over dem hele tiden med renlighedstræningen, altså ud så snart de har sovet, leget spist, ud så snart de ser ud til at skulle noget, aldrig skælde ud hvis de gør det indenfor, men rose til skyerne når de gør det udenfor osv.

Derudover, har du døren åben så de frit kan løbe ind og ud? Dette kan også forsinke renligheden, da det ofte så ikke er helt tydeligt for hunden hvad der er inde og hvad der er ude. Så luk terassedøren, hoveddøren osv. indtil de har fattet den.

Kommentér på:
er SÅ træt af mine hunde

Annonce