{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Min hund skal åbenbart skydes... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Imorges tog mig og min kæreste en gåtur med Ifur på en runde som vi plejer at gå. Da vi næsten er hjemme og stadig går på vejen uden for by skiltet går vi forbi et hus hvor jeg forvejen ved at der bor to jagt hunde som plejer at komme ud og gø, men de bliver altid på grunden.
Det gør de også idag, men så da vi næsten er gået forbi huset, kommer en ung mand farende ud - kun iført boxeshorts - og skælder ud.
- Se at få den hund ud fra min have eller jeg skyder den.
Jeg sagde bare ja ja og gik videre og hele vejen fik vi bare trusler om at han ville skyde vores hund hvis den nogensinde blev set i hans have igen - hvilken den ikke var og aldrig har været.
Hold kæft hvor blev jeg sur, magen til kraftidiot kan man da ikke finde. Er der nogen der ved hvad man kan gøre evt.? For jeg har ikke lyst til at lade det stå i det uvisse og jeg gider ikke omlægge min dejlige løbe og gårute fordi at han kommer med trusler.

Hvad mener i? Sikke en morgen...

Hilsen Louise, Anders og Ifur

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund skal åbenbart skydes...
  • #1   18. jul 2009 Sikke en dejlig start på dagen, så kan resten kun blive bedre smiley
    Hvis det var min hund han havde sagt sådan om så havde jeg ikke kunne holde min kæft. Jeg havde forsvaret min hund og prøvet at gøre ham opmærksom på, hvad der i virkeligheden var sket. Mon så ikke også jeg havde fortalt ham at hvis han truede med at skde min hund igen, så ville jeg melde ham? Så er jeg overbevist om at han er færdig med det pjat

• #2   18. jul 2009 Fed start på dagen da! Helt ærligt jeg har da også lyst til at "skyde" de duer og vilde katte der render her ved os, men truere da ingen med at gøre det, og gør det jo bestemt heller ikke.
    Altså i ved nok hvad jeg mener ikke, man bruger ordvalget, skyde, men man ønsker jo bare de forsvinder..

Han er da ikke helt normal, at farer sådan op.!

• #3   18. jul 2009 Jeg ville besøge ham uden hund og spørge hvad han mente med det.

• #4   18. jul 2009 Christina K: Det kan jeg kun sige ja til.

*Trine* Ejer af Chihuahua på 16 kg *: Jeg gad bare virkelig ikke til at stå og diskutere med en mand i boxeshorts og som ikke havde nogen hold i hvad han sagde. Men jeg tror fra nu af at min morgen gåtur bliver forbi han hus. Så kan han da holde sin mund ellers lukke sinde hunde ind hvis han ikke vil vækkes. Stor idiot. Jeg kan hellere ikke huske hvad jeg lige sagde, men jeg sagde intet ondt. Men sagde bare at Ifur ikke havde været i hans have og at skal skulle holde sin mund med sådan noget vrøvl.

Men tænkte på om amn kunne melde det eller noget i den stil

• #6   18. jul 2009 ~ • Belinda • ~: Tror han havde fået begge ben forkert ud af sengen. hehe

Britta P: Det tænkte jeg også på. Men ved sku ikke om jeg tør. For samtidig med at jeg blev skide sur, så blev samtidig også ked af det og lidt bange fordi man bliver sådan verbalt overfaldet... Ja... så kan min arbejds dag i Løveparken bare ikke starte bedre.

• #7   18. jul 2009 stakkels mand - han har vel bare ikke fået noget længe - så går frustrationen vel bare ud over den der lige kommer forbi Gg

• #8   18. jul 2009 Anette Verny L: Ja jeg ved det sku ikke. Vi gik i den grus der er ved rabatten lige ved hans hus og som have sagde - eller råbte det - så lød det som om at han mente at det var hans have eller hans grund jeg gik på. Men ja.. det er træls at man nu ikke kan gå sin daglige tur unden at man skal huske tilbage på dårlige ting der er sket.

• #10   18. jul 2009 "The One & Only"Charlotte H - TAVLEMAFIAEN :: Kan godt være... hvis han er sådan til dagligt kan jeg ihvertfald godt forstå at han ikke får noget.. hehe

• #11   18. jul 2009 Louise Britt P .. Men det behøver jo ikke gå ud over dig vel smiley

• #12   18. jul 2009 Derfor er han jo også bare en stakkel - tænk på det tryk han må rende rundt med i skalden Gg

• #13   18. jul 2009 *Casio og Mike *: Ja, ved ikke om han har jagttegn eller hvordan, jeg tror bare hans hunde er ude altid for at holde andre væk. Som du skriver, så er jeg også ldit bange for at hvis han ser mig igen når jeg er ude at gå at han så kommer løbende med et gevær. Man ved virkelig ikke hvad der kan ramme gennem hovedet på folk idag. Men skide træls er det ihvertfald..

• #14   18. jul 2009 ~ • Belinda • ~: Nej det er rigtigt.. men sådan tænker folk ikke idag.

"The One & Only"Charlotte H - TAVLEMAFIAEN :: Ja, det tror jeg også at jeg må tænke når jeg går forbi næste gang.

• #15   18. jul 2009 Jeg tror ikke du behøver at være bange for at han kommer farende ud og skyder din hund. Jeg går ud fra at du har den i snor og han vil aldrig kunne forhindre dig i at gå forbi hvor han bor. Det med at melde ham for trusler tager politiet sig ikke af. Jeg blev truet med af en mand længere nede af vejen, han ville smide gift over min havemur og politiet var ligeglade.

• #16   18. jul 2009 Personligt ville jeg aldrig finde mig i, at blive råbt efter på den måde og ville svare prompte ! men det er også nemmere at brokke sig på HG

• #17   18. jul 2009 enig med britta p. besøg ham og be om en forklaring. han læser jo nok ikke dette indlæg så grib dog problemet ved roden istedet for

• #18   18. jul 2009 Britta P: nej det er nok bare tomme trusler

Pia P: Det er let nok for dig at sige når man ikke selv står i situationen, jeg havde også troet jeg selv ville have vendt mig og givet ham tilbage af samme skuffe men det gjorde jeg ikke.
    Og det er ikke for at bruge HG til at brokke sig på, HG er et godt sted at snakke ud og ubehagelige oplevelser, så man ikke skal gå med dem indeni en selv hele dagen.

• #19   18. jul 2009 I visse politikredse tages trusler alvorligt, specielt hvis der er våben indblandet....

• #20   18. jul 2009 by the way har din fyr glemt hans nosser?? jeg var da brændt totalt af hvis en fremmed stodder råbte sådan efter min kæreste.

• #21   18. jul 2009 rasmus A: Jeg vil prøve at se om jeg kan få kontakt til dem i huset, hvis jeg en dag går forbi og de er ude.

Rene: Ja, så jeg tror også at hvis det sker igen så melder jeg det til politiet.

• #22   18. jul 2009 rasmus A: Ingen af os var klar til at skulle forsvare os, og nej.. men nogle gange skal man tage tingene bag efter istedet for at gå direkte ind i problemet, man ved aldrig hvad folk kan finde på nu til dags..

• #24   18. jul 2009 jeg syntes skam ikke der ville være nogen som helst grund til at vente med at konfrontere ham med det. jeg kunne slet ikke vente men det er en anden sag;-) nu vil mig og balder ud og løbe en tur... hygge

• #25   19. jul 2009 Ville helt klart melde ham til politiet, især i disse tider med alle de skyderier, man ved sgu aldrig hvad folk kan finde på...

Og nu har de jo også strammet reglerne med hensyn til at have våben...

• #26   19. jul 2009 Karina - nu var det hunden han truede med at skyde ikke ejeren.

• #27   19. jul 2009 Meld ham da til politiet. Måske den næste han tænder af overfor ender med at han gør alvor af sin trussel ... Normalt er det bare ofte at de mænd der truer ikke tør gøre alvor af sin trussel men han trænger da til at blive pillet ned og et venligt besøg eller opkald fra strisserne kunne måske lære ham at opføre sig ordentligt ...

• #28   19. jul 2009 Britta - Det er fuldstændig lige meget, om det så var et hamster, han må ikke true med at skyde noget eller nogen som helst....

Der sætter mit temperament altså ind, og sådan noget finder jeg mig ikke i, så er der kun én vej og det er politiet....
    Det var der et par stykker som lærte sidste weekend, det gider jeg bare ikke sådan noget fis....

Kommentér på:
Min hund skal åbenbart skydes...

Annonce