findes disse racer?? findes disse racer??
jeg har taget disse hunde ud fra en liste over forbudte hunde i boligforeningen, og de hunde jeg har skrevet her, kan jeg ikke finde på google... det undre mig bare... det drejer sig om disse 2:
-AANO
-GUAY MALEN BULL TERRIER
også er der en som undre mig, det er AMARICAN BULL TERRIER, og det skal lige siges at der i den liste jeg har taget ud fra står der osse BULL TERRIER, vil mene at disse to er samme race...
og AMERICAN BULL TERRIER stå på denne måde:
AMSTAFF, AMERICAN BULL TERRIER
og resten står på en linie for sig, så jeg forstår den som om at det sku forstille at amstaff er = american bull terrier
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 376
Flere steder er racer som mops og fransk bulldog også med...
Magen til latterlighed skal man lede længe efter...
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.245
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 1.058
GUAY MALEN BULL TERRIER = guatemalian bullterrier (bulldog)
Men at de ikke engang kan stave til racerne viser jo bare de ikke aner hvad de taler om, men bare hopper med på moden om at forbyde racer i boligforeningen.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 6 Emner: 18 Svar: 97
det er så til grin! er så møg træt af at jeg aldrig fik indbydelsen til det møde med afstemning... og det er der jo ingen der tager hensyn til...
men tror nu osse at jeg havde gået helt i det røde felt og skabt ballade, hvis jeg havde været der, nok ikke så godt...
men kan huske at jeg fik et chok over det, da min datter´s tante og omkel, spurgte mig om jeg havde været der, for anede slet ikke noget om det :o(
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.245
Hvis man vil være lidt krakilsk kan man jo også sige at Amerikansk Staffordshire Terrier ikke er ulovlig, for den står ikke på listen ;-D
mar 2008
ja, de viser ikke meget seriøsitet, så det er svært at ta dem alvorligt..
hvordan vil de så ku bedømme om ens hund er blandt de ukorrekt stavet racer som de har støvet frem...?
nemlig en Amerikansk Staffordshire Terrier står ikke på listen..
men det tror de selv på...
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 667
Det kan man da kun grine over
Tror de bare havde fundet alle hunde der hed noget BULL
mar 2008
mar 2008
der er jo ikke nogender kan afgøre noget om hva hunden er og hvor den stammer fra??
og slet ikke når de ikke ved noget om racer generelt
findes disse racer??