538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

findes disse racer?? findes disse racer??

jeg har taget disse hunde ud fra en liste over forbudte hunde i boligforeningen, og de hunde jeg har skrevet her, kan jeg ikke finde på google... det undre mig bare... det drejer sig om disse 2:

-AANO
-GUAY MALEN BULL TERRIER

også er der en som undre mig, det er AMARICAN BULL TERRIER, og det skal lige siges at der i den liste jeg har taget ud fra står der osse BULL TERRIER, vil mene at disse to er samme race...
og AMERICAN BULL TERRIER stå på denne måde:
AMSTAFF, AMERICAN BULL TERRIER
og resten står på en linie for sig, så jeg forstår den som om at det sku forstille at amstaff er = american bull terrier

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  findes disse racer??
  • #1   15. jul 2009 De lister har sjældent greb om virkeligheden.
    Flere steder er racer som mops og fransk bulldog også med...
    Magen til latterlighed skal man lede længe efter...

• #2   15. jul 2009 Ha-ha, det skulle vel ikke være Brabrand Boligforening? Vi har nemlig fået den samme liste. Jeg var til møde da der skulle stemmes om det og tilbød dem at rette listen, så det i det mindste var eksisterende racer, der stod på listen.(havde været på nettet og fundet racebetegnelser, som nogenlunde passede på det sludder der var skrevet) Det mente de ikke jeg havde forstand på for det var en dyrlæge der havde lavet listen.... suk!!!

• #3   15. jul 2009 aano = alano espaniol
    GUAY MALEN BULL TERRIER = guatemalian bullterrier (bulldog)

Men at de ikke engang kan stave til racerne viser jo bare de ikke aner hvad de taler om, men bare hopper med på moden om at forbyde racer i boligforeningen.

• #4   15. jul 2009 nemmerlig brabrand boligforening!!!
    det er så til grin! er så møg træt af at jeg aldrig fik indbydelsen til det møde med afstemning... og det er der jo ingen der tager hensyn til...
    men tror nu osse at jeg havde gået helt i det røde felt og skabt ballade, hvis jeg havde været der, nok ikke så godt...
    men kan huske at jeg fik et chok over det, da min datter´s tante og omkel, spurgte mig om jeg havde været der, for anede slet ikke noget om det :o(

• #5   15. jul 2009 Nina - Det var også de racer jeg var nået frem til.

Hvis man vil være lidt krakilsk kan man jo også sige at Amerikansk Staffordshire Terrier ikke er ulovlig, for den står ikke på listen ;-D

• #6   15. jul 2009 mange tak ;o)
    ja, de viser ikke meget seriøsitet, så det er svært at ta dem alvorligt..
    hvordan vil de så ku bedømme om ens hund er blandt de ukorrekt stavet racer som de har støvet frem...?
    nemlig en Amerikansk Staffordshire Terrier står ikke på listen..
    men det tror de selv på...

• #7   15. jul 2009 Der var også noget en med boligselvskab der havde forbudt FB og EB smiley

Det kan man da kun grine over smiley

Tror de bare havde fundet alle hunde der hed noget BULL

• #8   15. jul 2009 ikke her, der er ikke engelsk bulldog, amrikansk bulldog el fransk bulldog el noget...

• #9   15. jul 2009 jeg er stærkt imod at forbyde nogen specifike racer, el blandinger heraf...
    der er jo ikke nogender kan afgøre noget om hva hunden er og hvor den stammer fra??
    og slet ikke når de ikke ved noget om racer generelt

Kommentér på:
findes disse racer??

Annonce