Meget forundret... {{forumTopicSubject}}
Jeg troede helt ærligt ikke det var tilladt at skrive alle mulige langt ude kommentare til folks markeds annoncer her på HG...
Det er jo helt umuligt at få solgt en hund/kat etc. hvis 45 andre uinteresserede individer skal fylde annoncens indlægs plads med pladder og brok... negativitet og nedrakning omkring hvor synd det er at sælge hunden og hvor dyrt det er at tage 500 for en blandings kat...
Helt ærligt så troede jeg de der frysnings perioder forleden dag havde hjulpet lidt på sagen... men det tyder ikke på det...
Kan i ik lige tænke jer om en ekstra gang inden i skriver i en markeds annonce... hvis i ikke er interesseret i at købe ?! ?!
Det er jo tilladt at skrive i annoncehaverens profil hvis man har noget på hjertet...
Og husk nu - tænk positivt...
(Det er der mange her på HG der har svært ved)
c",) Mette
jul 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 1.947
(Det var en fejl med de 2 gange... smiler)
jul 2005
Og ja det kan være svært at finde rundt her inde til tider ;o)
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
jul 2005
Enten eller...
Men mit indlæg var nu mest rettet til folk der ikke kan lade være med at komme med latterlige kommentare om hvor synd det er for hunden at den skal sælges eller hvor dyr den er osv...
Der er jo altid en god grund til at folk vælger at sælge sin hund - om det er den ene eller den anden grund... smiler
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 220
Fortsat god dag alle.
Meget forundret...