hader mænd - elsker hunde {{forumTopicSubject}}
Skal lige rase af!!!!
Ja som i ved er jeg jo gået fra manden. Sammen har vi 2 dejlige hunde: Chilli og Luna. Ved skilsmissen valgte vi at dele sønnen op hver uge og jan fik Chilli og jeg fik Luna.
Det gik så fint lige indtil et skænderi, der udmundede sig i at Jan pludselig ikke ville afgive Luna, og hentede hende.
Da vi jo har en søn sammen, gav jeg hende fra mig med lidt beskidte ord, kastet i nakken på ham. Jeg vil ikke gå til yderlighederne såsom politi og lign. da vi jo som sagt har em søn sammen, så vil jo helst have et godt forhold til eksen.
Så er spørgsmålet.. Jeg står på registreringen og mig der har hendes forsikringer, så hun er jo faktisk min hund, men han har betalt hende. Nu er det så jeg er i tvivl om jeg skal kæmpe for at få hende, selvom jeg ved det ender ud i at eksen og jeg ikke kan snakke sammen mere. Eller jeg må opgive Luna for fredens skyld, og kigge mig om efter en anden hund, før næste år som planlagt. Det skal siges at Luna har det godt hos Jan, så det er ikke det det kommer an på. Men simpelthen fordi jeg savner hende og mener jeg skal have hende. Nogle ideer til hvordan jeg får hende hjem, uden skænderier, der efterfølgende kan gå ud over vores søn! eller skal jeg bide tænderne sammen, skrotte følelserne og gå på udkig efter en anden hund, som der self. kun er min
og kun købt af mig!!
HJÆLP
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
Ved godt det er hårdt, men hvad er bedst for hunden ?
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
I realiteten har han jo faktisk stjålet hende, da du jo står som ejer af hende, så det er helt op til dog hvor langt du vil gå
Håber i finder ud af det.
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Du er din gode re til at få hunden udleveret
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Det er noget af det jeg påpeger ved salg. Den der står på reg. er hundens ejer, og i tilfælde af skilsmisse er det den der har ret til hunden.
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
Han brugte faktisk den undskyldning, at Chilli var blevet rastløs og virkede som om han savnede hende. De to hunde har haft meget glæde af hinanden...
Ved jo godt at jeg kunne tilkalde politi osv. da hun jo står i mit navn. Men er bare så bange for det skal gå ud over vores søn, at mor og far overhovedet ikke kan kigge på hinanden, uden at have lyst til at slå hinanden ihjel!
Vil bare så gerne have hende hjem... savner hende. Hvem skal nu hygge, træne, sove, gå lange ture, lege med mig? Hvem skal nu træde mudderet poter rundt på mit nyvasket gulv, rede vores "kurv" (min seng) til rette, snorke mig i øret osv...
synes jeg er helt fortabt...
Håber Jan kommer til fornuft, og giver mig hende tilbage....
tror det bare ikke...
jan 2006
Men stadig som de andre skriver, ja - du er i din gode ret..
jan 2006
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.887
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.640
jan 2006
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 90
Kysse hende de gange du skal aflevere eller hente sønnen. Og så ellers se dig om efter en ny hund.
Det lyder rigtig hårdt, for man bliver jo glad for de små kræ. Men for hendes skyld, så havde jeg ladet ham beholde hende.
Håber i finder ud af det alt sammen.
jul 2007
Hmm det var ikke hvad jeg ønskede at høre men ved det. Jeg har selv en treværelses med dejlig have til, og Luna virkede glad. Men det er hun jo også derhjemme hos eksen, og den gamle hanhund er meget glad for hende.
Ved det er rene egoistiske føleleser, men kan ikke gøre for det
Louise O:
Jeg tænker meget på min søn, og det gør fadderen også. Han er rent ønskebarn, derfor han er en uge hos hver. Da ingen af os forældre kunne overskue kun at skulle have ham hver anden week. Også derfor jeg raser herinde, istedet for på eksen. Tror også jeg må opgive Luna, og så self. tilbyde hvis hun skal passes så er jeg der. Det gør bare så skide ondt men det ville gøre mere ondt faktisk udholdeligt, hvis sønnikke skulle blive påduttet to latterlige forældre, der river hovederne af hinanden. Han har jo ikke valgt dette, men mig. Ved at eksen prøver at ramme mig, da han stadig vil have mig tilbage, og hader mig for den beslutning jeg har taget om at splitte vores familie. Derfor ved jeg, at en fredelig dialog om Luna ikke kan finde sted.
Så må nok igang med at lede efter min egen og sønnikkes nye familiemedlem.....
jul 2007
Må jeg så låne Agnes
Self. kommer Jon først, derfor jeg nok må indse jeg må opgive Luna desværre....
Så når jeg tager med ud og gå næste gang, bliver det nok uden hende....
men bare mig du må trækkes rundt med
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
jul 2007
Det var både for min og Lunas skyld, jeg er på udkig efter en FB. For hun skulle få en legekammerat, som hun er vant til at have, og for jeg kunne få stillet mine lyster andg. prøve at gå på udstillinger, da Luna ikke er med tavle og derfor self. ikke kan opfylde disse ønsker. Men det var meningen hun skulle med på udstillingerne.
Men mødtes med Anne-Marie og hendes OEB og må indrømme jeg faldt for hendes Agnes sind. Agnes og Jon løb og legede det meste af turen og da han en enkelt gang faldt bagover, og græd. Var Agnes den første henne hos mig, da jeg havde taget ham op. For at give et møs og sige undskyld. Så legede de igen.
Så vil nu både besøge FB og OEB opdrættere, nu har jeg jo rigtig god tid. Da jeg har en HEL lang uge uden sønnikke og nu Luna, til at opsøge forskellige steder, og sikre min sag i den race jeg vælger.
Men ville nu helst have beholdt Luna, da hun er mors pige
Men må self. tænke på Jans og mit forhold i forhold til Jon. Og at vi skal være fjender grundet en hund er ikke fair over for vores søn. Derfor taber jeg kampen om Luna, da jeg er blødest følelsesmæssig af Jan og jeg.
jul 2007
Du tager bare begge bullere med, det vil da kun være hyggeligt
Men min Buller kuller tror jeg ikke kan helbredes og slet ikke nu, hvor jeg ved jeg bare skal hjem til en tom lejlighed. Bliver bare her på arb!
Så hvis bare du lige smmider Agnes af hjemme hos mig, tager jeg hjem med det samme :-))
hader mænd - elsker hunde