min hund skal være have hund {{forumTopicSubject}}
for 2 måneder siden kom min hund til skade under leg i haven med vores anden hund.
dyrlægen mente i første omgang at hun havde forstuet sin skulder, og hun fik noget smertestillinde
efter 14 dage haltede hun stadig og ville ikke rigtig spise, så afsted igen..
denne gang til karlslunde dyrehospital, hun fik en kikkert undersøgelse i skuldren, og det viste sig at hun havde beskadet sin biceps sene, revet nogle ledbånd over og beskadet sin skulder skål. så hun har vilkelig været grundig.
hun blev operaret hvor de fikset det de kunne , men dyrlægen sagde. at hun ikke kunne gå til træning mere, eller hoppe ud og ind af bilen. ujærvne underlag er også forbudt, så forbered dig på at din hund bliver have hund. ikke lange gå ture. og sådan bliver det frem over for hende.
jeg har besluttet at hun ikke skal have piller hver dag for at hun skal kunne holde ud at være i haven , så hun får sommeren over så jeg kan se om hun forsat har ondt eller ser ud til at leve godt som have hund. håber det bedste, men hun er vant til at træne på kl. 1 og være med min mand på vagt om natten så det bliver jo noget af en omvæltning for hende.
krydser finger for hende.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.069
Det ville være en ting jeg ville vægte højt. Selvom hunde kan være smertefri så længe den begrænses til motion i haven, er det jo ikke enbetydende med at den har det godt sådan.
jan 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 24 Svar: 195
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
ser nok ikke noget galt i at en hund skal have smerte stillende, eller glucasomin eller foder eller andet som hjælper på hundens livsklvalitet. så længe ens hund stadig har et værdigt hundeliv. og er glad og tilfreds og gider gå og hygge sig i haven og gå nogle små ture,
men ja man kender jo sin hund bedst håber det hele bliver bedre og det ikke bliver nødvendigt med smerte stillende altid.
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.305
min hund skal være have hund