{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Paring! Hvor gammel?? {{forumTopicSubject}}

Ja denne gang er det så IKKE et indlæg om hvor gammel tæven skal være men derimod han-hunden... Har nemlig set flere der tilbyder deres 1 årige hund til parring og da jeg INTET aner om paring/avl på den front ville jeg da lige høre nogle af jer "garvede" hundekendere herinde om hvor gammel en han-hund skal være? ... og nej har ingen tanker om at Shorty skal være far.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Paring! Hvor gammel??
  • #1   19. feb 2006 min max er lige blevet far her den 14 smiley
    (max er lige blevet 4)
    de skal være udvokset..
    jeg synes personligt de skal være omkring 2år

• #2   19. feb 2006 Ihh tillykke smiley

ja, tænkte også lidt på at hanhunden da først skulle være blevet kønsmoden.. ellers nytter det da ingenting!?! .. hvad ved jeg.....
    Tænkte også på at når det er hanhunde så burde de da lige komme over "lømmelalderen" da det jo først er derefter man rigtig kan mærke hvordan hunden er.. tænker på aggresivitet, nervøsitet og også på hvordan hunden er med andre hunde ( da det jo tit ændrer sig når hunden er blevet ældre og "voksen")

• #3   19. feb 2006 ja de skal være "voksne" synes jeg..
    som du selv skriver, ellers ved man jo ikk hvordan de bliver og heller ikk sundhedsmæssigt..

tak tak de er så dejlige du kan se dem under min profil hvis du vil smiley

• #4   19. feb 2006 Har skam været inde og se dem.. de er da bare for kære ( det må de have efter deres far *ss*)

• #5   20. feb 2006 hej så vidt jeg husker er der ingen regler for hvor gammel en hanhund skal være men for at kunne blive godkendt til avl skal de have mindst en anden præmie ved udstilling og være hd tjekket ( hvid schæfer også albue) så jeg vil mene at det er når de er voksen og det kan svinge fra hund til hund

Kommentér på:
Paring! Hvor gammel??

Annonce